Gå til innhold

Er hun ironisk eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Poenget mitt er bare at jeg ikke fremstiller meg selv som noe bedre enn jeg er, tvert imot. For mange kan jeg kanskje virke for perfekt til å være sann, men det er bare slik jeg er og jeg toner det heller litt ned enn å begynne å overdrive når jeg skriver om mine positive sider som det btw er veldig mange av.

Det er så mye jeg er god på at ingen andre enn meg ville fått navnet sitt i Guines's Recordbook hvis jeg hadde deltatt på alle konkurransene. Jeg har bare ikke behov for å skryte og få navnet mitt på trykk i boken og her har dere mye å lære av meg!"

 

WTF?? Er hun ironisk??

 

http://fitfager.blogg.no/1406211370_dere_tar_feil_av_meg.html



Anonymous poster hash: 3c026...dd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høyres ut som ironisk humor (ikkje så veldig god, kanskje) 

Skrevet

Hun skriver sånn hele tida, så er litt usikker på om det er ironi! Syns hu virker dum som loff.

Skrevet

Hehehe, selvfølgelig er det bare tøys og tull.

 

Anonymous poster hash: 1116c...255

Skrevet

Leste kommentarene på bloggen nå og er vel overbevist om at det er ironi, en sjanger hun ikke behersker så veldig godt da



Anonymous poster hash: 3c026...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...