Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 "Poenget mitt er bare at jeg ikke fremstiller meg selv som noe bedre enn jeg er, tvert imot. For mange kan jeg kanskje virke for perfekt til å være sann, men det er bare slik jeg er og jeg toner det heller litt ned enn å begynne å overdrive når jeg skriver om mine positive sider som det btw er veldig mange av. Det er så mye jeg er god på at ingen andre enn meg ville fått navnet sitt i Guines's Recordbook hvis jeg hadde deltatt på alle konkurransene. Jeg har bare ikke behov for å skryte og få navnet mitt på trykk i boken og her har dere mye å lære av meg!" WTF?? Er hun ironisk?? http://fitfager.blogg.no/1406211370_dere_tar_feil_av_meg.html Anonymous poster hash: 3c026...dd9
soleia Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Det høyres ut som ironisk humor (ikkje så veldig god, kanskje)
ønskerbebis Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Hun skriver sånn hele tida, så er litt usikker på om det er ironi! Syns hu virker dum som loff.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Hehehe, selvfølgelig er det bare tøys og tull. Anonymous poster hash: 1116c...255
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Leste kommentarene på bloggen nå og er vel overbevist om at det er ironi, en sjanger hun ikke behersker så veldig godt da Anonymous poster hash: 3c026...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå