Gå til innhold

11 mnd gammel og etterlatt alene i 17 timer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt vondt langt inn i sjelen av dette. En 11 mnd gammel liten gutt som har vært alene med sin døde mor i 17 timer. Det er helt ufattelig!

Hva får mennesker til å gå så langt som å dope seg når de er alene med barn? Helt grusomt å tenke på.

http://www.vg.no/rampelys/soennen-11-md-etterlatt-opp-til-17-timer-i-hus-med-sproeyter-etter-heroindoedsfallet/a/23260126/

Anonymous poster hash: 8d308...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dopet-suget tar over all fornuft! Har nok ikke noe med kjærlighet til barnet å gjøre... Men hjerteskjærende er det :( !!!!!!!!!!!!

Skrevet

De var alene i Max 17timer sammen. Uansett tragisk at en så ung jente med små barn velger å utsette sine egne barn for det hennes egen mor utsatte henne for. Trist at mor og mormor døde av noe tragisk og selvvalgt.

Anonymous poster hash: ed4df...b8a

Skrevet

Har hun brukt metadon under begge sine svangerskap?? Sto at hun ble avruset for to år siden, og har brukt metadon i 2,5 år?

Guttene hennes er de jo bare 11-13 mnd imellom. Altså hun har vært gravid 18 mnd de siste 2,5 året

Skrevet

Det virker jo som hun har det. Det er ganske vanlig her i Norge at narkomane får metadon under svangerskapa. Tror det er samme i England. Ikke bra for barna men verre at mor bruker heroin. Stakkars lille gutt som var alene så lenge, håper ikke han har tatt skade av det. Og stakkars begge guttene hennes og mannen som må leve hele livet med tapet av mor og kone. Et tap hun selv kunne unngått.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange ser opp til og beundrer kjendiser. Synes de fleste av dem (særlig innen musikkbransjen) virker som en gjeng idiotiske kjøtthuer. Faren hennes er ikke mye bedre.

Anonymous poster hash: 23129...a6c

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange ser opp til og beundrer kjendiser. Synes de fleste av dem (særlig innen musikkbransjen) virker som en gjeng idiotiske kjøtthuer. Faren hennes er ikke mye bedre.

Hva er så ille med han da?
Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, han reddet bare livet til noen millioner mennesker og satte fokus på en sultkatastrofe. Drittsekk av dimensjoner, åpenbart.

Er ikke du litt ...historieløs? Var du overhodet født i 1984?

Skrevet

Han har ikke reddet verden. Derimot har han ikke klart å ta vare på og oppdra egne barn, eller velge en god mor til dem. Å redde verden begynner med å redde egen familie. Konsertene og engasjementet på G8 er vel og bra, men han har ikke reddet noen menneskers liv.

Skrevet

Han har ikke reddet verden. Derimot har han ikke klart å ta vare på og oppdra egne barn, eller velge en god mor til dem. Å redde verden begynner med å redde egen familie. Konsertene og engasjementet på G8 er vel og bra, men han har ikke reddet noen menneskers liv.

Seier du at foreldre med nødvendighet er medansvarlige for sine barns feilvalg i livet?

I så fall finn eg det ikkje verdt å diskutere med deg..

Skrevet

Seier du at foreldre med nødvendighet er medansvarlige for sine barns feilvalg i livet?

I så fall finn eg det ikkje verdt å diskutere med deg..

Det er vel ikke til å stikke under en stol at han har gjort endel feil som forelder. Men han har likefullt reddet mange liv med sitt engasjement for sultkatastrofen. At han ikke har ansvar for at Peaches valgte å ta en overdose derimot det kan vel alle være enig om?
Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss. Fint der inne i navlen?

Skrevet

Han adopterte halv søsteren til barna sine når foreldrene hennes døde < det er ikke noe jeg hadde sett på som en selvfølge. Han har gjort mye godt, men er menneske som kan feile også noe han har innrømt. At barn og foreldre kan brake sammen og ting er turbulent kan skje i de beste familiene så å dømme faren hennes for valgene hun har tatt blir å ta det litt for langt. 

Anonymous poster hash: 40cf4...ab3
Gjest Antarctica
Skrevet

Han adopterte halv søsteren til barna sine når foreldrene hennes døde < det er ikke noe jeg hadde sett på som en selvfølge. Han har gjort mye godt, men er menneske som kan feile også noe han har innrømt. At barn og foreldre kan brake sammen og ting er turbulent kan skje i de beste familiene så å dømme faren hennes for valgene hun har tatt blir å ta det litt for langt.

Nånå, ikke så raus her. Så du ikke hun over her som mente han burde ha valgt en bedre mor til barna sine?? I alle fall burde han kunne spå såpass inn i fremtiden at han ikke tok en mor som hadde tenkt å bli rusmisbruker.

Skrevet

Nånå, ikke så raus her. Så du ikke hun over her som mente han burde ha valgt en bedre mor til barna sine?? I alle fall burde han kunne spå såpass inn i fremtiden at han ikke tok en mor som hadde tenkt å bli rusmisbruker.
Alle burde kunne spå. Hadde blitt så mye lettere da
Skrevet

Babyen låg ikkje å kravla over si døde mor. Eg har tolka det som sto som at barnet har blitt lagt i senga si om kvelden og framleis var der då mor blei funne død. Dette er ein tragedie...

Anonymous poster hash: 42066...70f
Skrevet

Babyen låg ikkje å kravla over si døde mor. Eg har tolka det som sto som at barnet har blitt lagt i senga si om kvelden og framleis var der då mor blei funne død. Dette er ein tragedie...

Lurer på om ungen vil få traumer? Om den husker det når den blir eldre eller har blitt utrygg pga det.
Skrevet

Lurer på om ungen vil få traumer? Om den husker det når den blir eldre eller har blitt utrygg pga det.

Det er mykje som kan gje permanent skade, men her har vi eit barn som rekne med at har fått behova sine dekt fram til det ein morgon vakna og var aleine i nokre timar. Det er sjølvsagt ikkje bra, men eg trur ikkje den isolerte hendinga kan gjere så stor skade. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...