Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Det har styrtet nok et fly og det er vel det 3 eller 4 flyet på kort tid. Sliter kjempe mye med flyskrekk men har blitt litt bedre i det siste siden jeg har flydd oftere. Skal ut og fly med Ryanair neste uke til London og nå vurderer jeg og avbestille turen Anonymous poster hash: 2c722...c07
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Ryenair har garantert bedre sikkerhetsrutiner enn Air Algerie, flyene vi kjører med her fra Norge er ikke skranglekasser som ingen har hatt service på siste året altså.... Klippet fra avisen om Air Algerie, etter styrten de hadde nå: Flere ulykkerAir Algerie ble i 2003 rammet av en alvorlig ulykke da et Boeing 737 styrtet sør i landet kort etter avgang fra Tamanrasset i Sahara, ifølge nyhetsbyrået Ritzau. Kun en av de 103 om bord overlevde ulykken. I februar i år mistet mer enn 70 mennesker livet da et algerisk militærfly styrtet i fjellene nordøst i det nordafrikanske landet. Anonymous poster hash: 111b3...87e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Prøve å se det i perspektiv; hvor mange fly er egentlig i luften hver dag? Bare fra Norge går det hundrevis av flyvninger hver eneste dag, og over hele verden klarer jeg ikke engang å tenke på hvor mange fly som letter og lander. Og europeiske flyselskaper er blant de sikreste i verden. Så sjansen er fortsatt forsvinnende liten for at det faktisk skal skje noe med ditt fly. Jeg vil tro sannsynligheten er mye større for å vinne toppgevinsten i Lotto. Eller å få motorstopp på vei til flyplassen. Eller snuble i trappa. Anonymous poster hash: 638a2...d5e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Men gjelder det Ryanair fly som kun flyr fra Norge? Skal nemlig fly fra et annet land til London. Anonymous poster hash: 2c722...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå