Gå til innhold

Hva gjør du og hva skal du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger inne på sofaen(det "kjøligste" oppholdstedet akkurat nå) og leser bok, mens dattera mi sover. Senere skal vi spise middag med mannen og i kveld blir det jenteklubb :)

Anonymous poster hash: 6d2ae...f27

Videoannonse
Annonse
Gjest Pusikatt
Skrevet

Pakker og pjusker litt rundt i huset. Vi skal på hytta i dag, bare venter på at mannen skal komme tilbake fra butikken i kveld skal vi fiske og kose oss

Skrevet

Har spist is, og det blir jeg helt sikkert å gjøre flere ganger i dag. Utover det har jeg ingen planer.

Skrevet

Sitter på jobben og venter på at mannen skal bli ferdig, så vi kan kjøre sammen hjem. Så blir det vel litt matlaging, rydding og noen episoder Dexter tenker jeg. :)

Skrevet

Ligger svær som en hval (høygravid) på sofaen med vifte på kroppen og drikker en boks iskaldt boblevann. Skal ikke så mye mer enn det i dag annet enn å spise mye is 😛

Skrevet

Pakker ned alt vi eier og har. Skal flytte snart :D

Anonymous poster hash: ca7ed...0b1
Skrevet

Drikker kaffe. Skal snart sortere skittentøy og begynne med litt klesvask. Skittentøymonsteret er blitt ignorert i noen dager og så sitt snitt til å doble seg i størrelse. Frekt!

Skrevet

Holder meg innendørs, skal snart piske igang mannen, slik at vi får gjort ferdig alt som må gjøres til babyen kommer. 12 dager igjen til termin, fødte 11 dager før sist gang, kjenner stresset kommer sigende..

Skrevet

Jobber og det skal jeg gjøre hele kvelden.

Anonymous poster hash: ca899...223

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg under en parasoll og drikker hveteøl :)

Etterpå skal jeg spise middag.

Skrevet

Sitter å rugger på  veslemor (inne med kald luft på varmepumpa på  :P ) , største er på hyttetur med svigers... så jeg og gubben skal ikke gjøre noooooen ting i kveld :)

Skrevet

Ligger i senga og drikker iskaffe. Mannen vasker terrassen og barna ser på Fantorangen. Etterpå skal vi gå en tur. Så skal vi legge barna kl 21 og deretter lese, spise, knulle og sove.

Anonymous poster hash: 61a7a...9f2

Skrevet

Ute byttes en vegg, og jeg sitter på terassen og ser ungene bade.

Anonymous poster hash: c8715...444

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...