Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Bor litt utenfor Oslo. Hørte akkutat et kraftig drønn. Noen som vet hva det var. Hørtes likt ut som da regjeringskvartalet ble sprengt. Anonymous poster hash: 8cb63...93f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Det tordner flere steder... Naut. Anonymous poster hash: d31e8...d6d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Øst for Oslo tordner det nå.... Anonymous poster hash: af9b3...003
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Håper det. Anonymous poster hash: 8cb63...93f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Torden... Bor syd-øst for Oslo og her braker det i vei. Slapp av! Anonymous poster hash: 5bc6b...d01
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Haha. Se ut da. Svart himmel. 🙊 Anonymous poster hash: cb5c4...7ee
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Haha! Snakk om å se spøkelser på høylys dag Anonymous poster hash: 9131c...65a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Bor i vest. Var ikke en sky da jeg hørte det, men tykner til nå. Håper vi får regn! Det er langt å foretrekke fremfor eksplosjoner. Anonymous poster hash: 8cb63...93f
catchbaby Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a
catchbaby Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da Javel? Men når du bare bor der så vil du ikke hjelpe til?? Anonymous poster hash: 9131c...65a
catchbaby Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da Javel? Men når du bare bor der så vil du ikke hjelpe til?? Anonymous poster hash: 9131c...65a Nei, jeg er glad for at jeg slepper denne gangen
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #16 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da Javel? Men når du bare bor der så vil du ikke hjelpe til?? Anonymous poster hash: 9131c...65a Nei, jeg er glad for at jeg slepper denne gangen Empatisk Anonymous poster hash: 9131c...65a
catchbaby Skrevet 24. juli 2014 #17 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da Javel? Men når du bare bor der så vil du ikke hjelpe til?? Anonymous poster hash: 9131c...65a Nei, jeg er glad for at jeg slepper denne gangen Empatisk Anonymous poster hash: 9131c...65a Har ikke noe med empati og gjøre, jeg er glad jeg slipper denne gangen. Er aleine med et spedbarn jeg ikke kan forlate. Hadde situasjonen vært annerledes måtte jeg ha vært med, men siden du er så fryktelig engasjert får du sikkert lov til å bli med. Eller du er kanskje allerede medlem av skogbramntroppen og fått melding om at du må ut? Isåfall gjør du en god innsats for fedrelandet flott
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #18 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da Javel? Men når du bare bor der så vil du ikke hjelpe til?? Anonymous poster hash: 9131c...65a Nei, jeg er glad for at jeg slepper denne gangen Empatisk Anonymous poster hash: 9131c...65a Har ikke noe med empati og gjøre, jeg er glad jeg slipper denne gangen. Er aleine med et spedbarn jeg ikke kan forlate. Hadde situasjonen vært annerledes måtte jeg ha vært med, men siden du er så fryktelig engasjert får du sikkert lov til å bli med. Eller du er kanskje allerede medlem av skogbramntroppen og fått melding om at du må ut? Isåfall gjør du en god innsats for fedrelandet flott Haha, herregud, er det mulig. Er sikker på at de brannene blir slukket uten bistand fra denne catchbaby altså........... Anonymous poster hash: 320eb...ba6
catchbaby Skrevet 24. juli 2014 #19 Skrevet 24. juli 2014 Masse lyn og torden her. Fikk nettopp melding fra skogbranntroppen om tre skogbranner i området. Godt jeg er i permisjon og at adressa mi fremdeles er en annen plass i følge folkeregisteret ??? Anonymous poster hash: 9131c...65a Hvis jeg ikke hadde hatt perm og hvis min folkeregistrertevadresse hadde vært her hadde jeg måttet ut å hjelpe til med å kontrollere brann da Javel? Men når du bare bor der så vil du ikke hjelpe til?? Anonymous poster hash: 9131c...65a Nei, jeg er glad for at jeg slepper denne gangen Empatisk Anonymous poster hash: 9131c...65a Har ikke noe med empati og gjøre, jeg er glad jeg slipper denne gangen. Er aleine med et spedbarn jeg ikke kan forlate. Hadde situasjonen vært annerledes måtte jeg ha vært med, men siden du er så fryktelig engasjert får du sikkert lov til å bli med. Eller du er kanskje allerede medlem av skogbramntroppen og fått melding om at du må ut? Isåfall gjør du en god innsats for fedrelandet flott Haha, herregud, er det mulig. Er sikker på at de brannene blir slukket uten bistand fra denne catchbaby altså........... Anonymous poster hash: 320eb...ba6 Du har nok veldig rett;) det er heldigvis brannmanskaper som står for slukkingen og jeg er ingen brannmann som nekter å gå på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå