Klemenhåpefull Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Hei, Noen som har noen råd? Jeg sluttet på P-pillen for noen mnd siden. (da jeg ble single, er ikke en prøver) Da jeg skulle ha min første mens etter pilleslutt, så kom det kunt brunt i ca 4 dager (beklager detaljer), ikke noe friskt blod. Noen dager etter det forsvant, hadde jeg ubeskyttet sex, tok angrepille 2 dager etter. Jeg skulle hatt mensen for 3,5 uker siden. Jeg tok en test 1,5 uke etter forventet mens den var negativ. Jeg har hatt flere tegn på garviditet, som: Hard/løs mage kviser enormt trøtt stikkninger i eggstokk og livmor oppblåst Støl i magen veldig kvalm Dårlig matlyst fort sulten igjen etter måltid Jeg roet meg da testen ble negativ, men at jeg er så utrolig kvalm gjør at jeg tenker litt...??? Noen som har erfaring? råd? Det kan vel være psykisk også? jeg har virkelig ikke lyst å være gravid nå! Tusen takk for alle svar! Hilsen fortvilt jente...
GrønnTe Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Mensen kan vel være ganske uregelmessig etter du slutter på ppillen? Og hvis du hadde sex rett etter blødningen, bør det vel være nesten umulig å bli gravid (dersom det var mensen). Men om det er to uker siden du tok en test, er det kanskje på tide igjen? Dersom du ønsker å avbryte et eventuelt svangerskap er det jo bedre jo tidligere du får besøkt lege. Lykke til
Klemenhåpefull Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2014 Takk for svar I natt fikk jeg ikke sove pga kvalme, trodde ikke det var mulig å være så dårlig! Jeg tar en ny test i uka. Jeg vil uansett beholde babyen
Januaris Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Hos meg tok det veldig lang tid å få mensen i balanse igjen etter p-pille-slutt. Jeg tror kanskje ikke du er gravid, men kjøp deg en test idag, så slipper du å lure lenger
Tovelov1 Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg fikk positiv test først 13 dager etter forventet mens for noen dager siden Prøv å ta en ny test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå