Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Sitter nå bare å venter på klarsignalet fra politi og andre myndigheter. Babyen vår merker at jeg er urolig, enda jeg forsøker å skjule dette så godt jeg kan.. Anonymous poster hash: 2139c...576
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Sitter nå bare å venter på klarsignalet fra politi og andre myndigheter. Babyen vår merker at jeg er urolig, enda jeg forsøker å skjule dette så godt jeg kan.. Anonymous poster hash: 2139c...576 Hva er det nå jeg har gått glipp av? Anonymous poster hash: 2cb7f...d88
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Calm down Gå ut å nyt solen Anonymous poster hash: 33bbc...28b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Forståelig at dere mener jeg bør uroe meg, men jeg har desverre en helt forferdelig magefølelse. Den er i alarmberedskap. Og jeg føler for å bare pakke! Anonymous poster hash: 2139c...576
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Forståelig at dere mener jeg bør uroe meg, men jeg har desverre en helt forferdelig magefølelse. Den er i alarmberedskap. Og jeg føler for å bare pakke!Anonymous poster hash: 2139c...576 *ikke uroe meg Anonymous poster hash: 2139c...576
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Bruker å bevare roen jeg også, men jeg jeg fikk fluktfølelse med en gang!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har alltid vært veldig intuitiv og hatt magefølelse når noe skal skje. Feks før 22 juli visste jeg noe kom til å skje. Men nå er magen min helt rolig. Så tror dette er storm i ett vannglass. Håper jeg har rett! Anonymous poster hash: 33bbc...28b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Med mindre du er Kongelig eller statsminister er det vel bare å forholde seg helt som normalt? Kanskje unngå sentrumsåmrådene og kollektivtransport om du kan da. Anonymous poster hash: 1639e...d67
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Bor rett ved Sverige og vi har hytte der, ikke at jeg kommer til å gjennomføre det. Men, jeg bruker å flåse av slikt etc, men denne gangen fikk jeg umiddelbart følelsen av at det ville vært lurt å flykte. Ikke nå, men om et par dager. Faktisk så skremmer dette meg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Sjekk nettavisene dere som spør hvorfor.. Jeg bor i Oslo og reiser med tbanen gjennom sentrum hver dag til og fra jobb. Har god lyst å finne en annen, om enn mer kronglete rute Veldig engstelig for å reise gjennom sentrum nå Anonymous poster hash: 12a05...a87
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 OM det skjer noe så tror jeg det blir nord i landet. Oslo er neppe et mål Anonymous poster hash: 83d2d...14b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Nei, jeg er verken kongelig eller kjendis. Men skal det ha noe å si?? Jeg vil jo bare overleve, og ønsker at min lille familie skal være trygg. Om terrortrusselen utvikler seg, og vi blir oppfordret til å komme oss vekk. Kommer jeg til å be butikken om bistand. Man må jo ha med seg matrasjoner og slikt :/ Jeg er ikke desperat nå altså, men jeg merker at kroppen er i alarmberedskap. Jeg sitter og tenker ut muligheter, og for hva som skal pakkes med i all hast. Vi har desverre lite kontroll over hva som er i ferd med å skje, og for hva myndighetene vil at vi skal gjøre. HI Anonymous poster hash: 2139c...576
Hjertefru Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Slapp av, det er jo nettopp redsel terroristene ønsker å skape. Ikke gi dem det! Og så må du huske at de alvorlige ansiktene på pressekonferansen er litt spill for galleriet også.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Nei, jeg er verken kongelig eller kjendis. Men skal det ha noe å si?? Jeg vil jo bare overleve, og ønsker at min lille familie skal være trygg. Om terrortrusselen utvikler seg, og vi blir oppfordret til å komme oss vekk. Kommer jeg til å be butikken om bistand. Man må jo ha med seg matrasjoner og slikt :/ Jeg er ikke desperat nå altså, men jeg merker at kroppen er i alarmberedskap. Jeg sitter og tenker ut muligheter, og for hva som skal pakkes med i all hast. Vi har desverre lite kontroll over hva som er i ferd med å skje, og for hva myndighetene vil at vi skal gjøre. HI Anonymous poster hash: 2139c...576 Mener du at butikkene skal sponse deg med matrasjoner for at du skal flykte 😄😝😜 Altså, til trodd for denne trusselen er Norge et av verdens tryggeste land å oppholde seg, så jeg lurer på hvor du har tenkt å flykte hen? Til fjells? Til Sverige? Til Syria? Jg syns innleggene dine er en hån mot de som virkelig frykter for livene sine og hvor flukt er en reell fare. Ta pillene dine og ta deg en tur ut i sommeren. Jeg tror ikke du har godt av å sitte inne og følge nyhetssendingene. Anonymous poster hash: b2af1...6a8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #16 Skrevet 24. juli 2014 Nei, jeg er verken kongelig eller kjendis. Men skal det ha noe å si?? Jeg vil jo bare overleve, og ønsker at min lille familie skal være trygg. Om terrortrusselen utvikler seg, og vi blir oppfordret til å komme oss vekk. Kommer jeg til å be butikken om bistand. Man må jo ha med seg matrasjoner og slikt :/ Jeg er ikke desperat nå altså, men jeg merker at kroppen er i alarmberedskap. Jeg sitter og tenker ut muligheter, og for hva som skal pakkes med i all hast. Vi har desverre lite kontroll over hva som er i ferd med å skje, og for hva myndighetene vil at vi skal gjøre. HI Anonymous poster hash: 2139c...576 Jeg bodde i usa under terrorangrepet i 2001, og bodde i nærheten av Pentagon. Etter at det smalt der, ble vi bedt om å pakke biler med "krisepakker" (veldig mange amerikanere har jo faktisk dette stående, med vann, lommelykt, tepper, boksemat osv). Så jeg har vært med om den følelsen du har nå. Men, vi trengte ikke å flykte da, og tror ikke du kommer til å måtte flykte nå heller Hjelper uansett ikke å bekymre seg, terror fungerer jo nettopp slik at det kommer der man minst venter det, så en flukt går det nok uansett ikke an å planlegge. Anonymous poster hash: 33bbc...28b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #17 Skrevet 24. juli 2014 Seriøst? Når de allerede har gjort befolkningen så redd er jo halve målet deres nådd. Lev tilnærmet likt normalt!! Ingen vet når, hvor eller OM det skjer. Anonymous poster hash: 58c8c...f72
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #18 Skrevet 24. juli 2014 Nå må du gi deg gitt! Slapp av, vær et godt forbilde og en god mamma så ordner alt seg. Anonymous poster hash: 6e5e8...9a7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #19 Skrevet 24. juli 2014 Slapp av, det er jo nettopp redsel terroristene ønsker å skape. Ikke gi dem det! Og så må du huske at de alvorlige ansiktene på pressekonferansen er litt spill for galleriet også. Sier politiet at vi bør evakuere, så gjør jeg det. At folk går rundt med alvorlige ansikter er ikke nok. Jeg leser og vurderer.. Kanskje er noen ute etter å skremme oss, men vi må uansett stå klare om noe forferdelig vil skje. Da vi har lite kontroll over situasjonen, blir jeg ekstra betenkt. HI Anonymous poster hash: 2139c...576
Himmel og hav Skrevet 24. juli 2014 #20 Skrevet 24. juli 2014 Nei, jeg er verken kongelig eller kjendis. Men skal det ha noe å si?? Jeg vil jo bare overleve, og ønsker at min lille familie skal være trygg. Om terrortrusselen utvikler seg, og vi blir oppfordret til å komme oss vekk. Kommer jeg til å be butikken om bistand. Man må jo ha med seg matrasjoner og slikt :/ Jeg er ikke desperat nå altså, men jeg merker at kroppen er i alarmberedskap. Jeg sitter og tenker ut muligheter, og for hva som skal pakkes med i all hast. Vi har desverre lite kontroll over hva som er i ferd med å skje, og for hva myndighetene vil at vi skal gjøre. HI Anonymous poster hash: 2139c...576 Du synes ikke at du overdramatiserer litt nå? Flykte med matrasjoner osv? Ja, det har kommet terrortrusler mot Norge. Vi vet ikke når, hvor eller OM det vil skje, men det er vel svært lite sannsynlig at myndighetene vil be befolkningen om å flykte fra landet, rømme opp i fjellene eller ut på et skjær. Det har vært tilfeller av terror i andre byer og steder i andre land, men der går og gikk livet rimelig som normalt både før og etter. Prøv å puste med magen litt. Det er ekkelt, absolutt, og jeg kjenner på bekymringen for meg, mine og landet som helhet, men det hjelper ingen å ta helt av, aller minst deg selv og barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #21 Skrevet 24. juli 2014 OM det skjer noe så tror jeg det blir nord i landet. Oslo er neppe et mål Anonymous poster hash: 83d2d...14b Hvorfor tror du det blir nord i landet? Anonymous poster hash: 964f8...623
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #22 Skrevet 24. juli 2014 Nei, jeg er verken kongelig eller kjendis. Men skal det ha noe å si?? Jeg vil jo bare overleve, og ønsker at min lille familie skal være trygg. Om terrortrusselen utvikler seg, og vi blir oppfordret til å komme oss vekk. Kommer jeg til å be butikken om bistand. Man må jo ha med seg matrasjoner og slikt :/ Jeg er ikke desperat nå altså, men jeg merker at kroppen er i alarmberedskap. Jeg sitter og tenker ut muligheter, og for hva som skal pakkes med i all hast. Vi har desverre lite kontroll over hva som er i ferd med å skje, og for hva myndighetene vil at vi skal gjøre. HIAnonymous poster hash: 2139c...576 Du synes ikke at du overdramatiserer litt nå? Flykte med matrasjoner osv? Ja, det har kommet terrortrusler mot Norge. Vi vet ikke når, hvor eller OM det vil skje, men det er vel svært lite sannsynlig at myndighetene vil be befolkningen om å flykte fra landet, rømme opp i fjellene eller ut på et skjær. Det har vært tilfeller av terror i andre byer og steder i andre land, men der går og gikk livet rimelig som normalt både før og etter. Prøv å puste med magen litt. Det er ekkelt, absolutt, og jeg kjenner på bekymringen for meg, mine og landet som helhet, men det hjelper ingen å ta helt av, aller minst deg selv og barnet ditt. Seriøst? Sett litt for mye TV eller? Skjerp dere, folkens... Dere som sikkert tror på rasjonaliteter, logikk, matte osv, kan ikke dere heller bruke energien på å regne ut hvor liten sannsynlighet det er for: 1: at noe skjer 2: at noe skjer noen du kjenner 3: at noe skjer deg Anonymous poster hash: 6e5e8...9a7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #23 Skrevet 24. juli 2014 Herlighet. Jeg trodde jeg var paranoid, fordi jeg velger å ikke ta offentlig transport i Oslo de neste dagene, men her snakker altså folk om å flykte med matrasjoner. Kanskje på tide å oppsøke profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: 62be5...9d0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #24 Skrevet 24. juli 2014 Gratulerer. Første delmål er nådd, folk er redde. Neste delmål er å gjøre alvor av trusselen. Det blir ikke alltid gjort. Fordi islamistene har nådd målet sitt, eller fordi de har blitt hindret i å gjøre alvor av trusselen. Anonymous poster hash: 69c33...43a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. juli 2014 #25 Skrevet 24. juli 2014 Det er større sjanse for å omkomme i en bilulykke eller få kreft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå