Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Jeg og min eks mann har en sønn på 18mnd sammen,ble slutt mellom oss for ca 16mnd siden,vi var gift 10 år før gutten vår kom, de har hatt gjennlig kontakt siden dagen det ble slutt, han kom til oss 4-5 dager i uka,men ikke hatt natt samvær pga amming, nå har jeg sluttet helt med det. Tror dere det går greit at pappan har han torsdag til mandag anhver uke nå? de kjenner hverandre veldig godt, ellers er det lurest og begynne med en helg, han er veldig pappagutt, mye mer enn mammagutt, og pappan som skal hente i barnehagen fortiden,blir sur hvis jeg kommer. Anonymous poster hash: 87d48...7e1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Tror jeg ville begynt med 1 overnatting først og så økt overnattingene etterhvert. Et barn på 18 mnd. har ikke tidsperspektiv og uansett hvor godt han kjenner pappa så skjønner han ikke dette med tid og at mamma kommer tilbake. Torsdag til mandag er lenge for et såpass lite barn. Start med 1 overnatting og se hvordan det går. Og går det bare strålende så kan dere øke raskere til flere, men å begynne med 4 overnattinger hadde ikke jeg gjort. Joda, pappa er like god som mamma, det handler ikke om et altså Men at gutten skal venne seg til å overnatte hos pappa og forstå at mamma kommer tilbake. Anonymous poster hash: 204d5...579
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Så lenge han er så tilknyttet til pappan,ser jeg ingen grunn til og la være
BareMas Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Ville begynt med en natt av gangen ett par ganger, deretter økt til 2, 3 osv til dere har det samværet dere ønsker. Selv om barnet er pappagutt, kan det virke rart, merkelig og utrygt for en ettåring med lange overnattinger på en helt ny plass, selv om han ofte har vært der på dagtid, er natten noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Takk for svar, vi begynner med en helg, og øker etterhvert Anonymous poster hash: 87d48...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå