Gå til innhold

De terrorplanene - tror dere det bare er tull?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at de har lekket "planer" for å skape fykt og uro i Norge, uten at de som står bak egentlig har tenkt å faktisk gjennomføre?



Anonymous poster hash: bce7b...399
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det.

 

Anonymous poster hash: d2c53...640

Skrevet

Når dette tas opp på en pressekonferanse, må det jo ligge noe i det0. De sa selv at de undersøker flere saker, noe avkreftes, noe bekreftes. Siden de gårtut med dette er nok ikke bare "tull".

 

Anonymous poster hash: f99a3...c43

Skrevet

Dessverre er det nok ikke det.

 

En av hensikten med terror er jo å skape frykt og uro og når PST går ut med såpass klare advarsler er det nok en høyst reell trussel.

Skrevet

Nei dette er ikke tull! De får inn mange mange trusler iløpet av året..de hadde aldri gått ut med dette i media om det ikke var svært alvorlig! Så dette skal taes på alvor! Psyke psyke islamista!!

 

Anonymous poster hash: 8474b...24f

Skrevet

Nei dette er ikke tull! De får inn mange mange trusler iløpet av året..de hadde aldri gått ut med dette i media om det ikke var svært alvorlig! Så dette skal taes på alvor! Psyke psyke islamista!!

 

Anonymous poster hash: 8474b...24f

Altså radikake islamister!

 

Anonymous poster hash: 8474b...24f

Skrevet

Det er jo ikke tull, det har vi allerede merket. Terror er ikke bare den faktiske handlingen, men det å spre frykt og engstelse i befolkningen og det har allerede skjedd. Ergo er terroren allerede i gang.



Anonymous poster hash: fc20f...25d
Skrevet

Ikke tull,når PST er så Beskymret

Skrevet

 

Nei dette er ikke tull! De får inn mange mange trusler iløpet av året..de hadde aldri gått ut med dette i media om det ikke var svært alvorlig! Så dette skal taes på alvor! Psyke psyke islamista!!

 

Anonymous poster hash: 8474b...24f

Altså radikake islamister!

 

Anonymous poster hash: 8474b...24f

Du trenger bare å skrive islamister. Muslimer er noe annet :)

 

Anonymous poster hash: 0d50d...9c4

Skrevet

Offfff, blir bekymret altså.. Pst ville aldri kommet med en advarsel ved mindre denne trusselen er reel. Merker jeg ikke får ro i kroppen. :(

 

 

Skrevet

Det er nok ikke tull siden PST går ut på denne måten. Men man kan ikke sette livet på vent av den grunn, selv om man, hvis man er litt smart, kan gjøre sitt for å unngå steder som kan være naturlige mål.

 

Anonymous poster hash: c8dfe...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...