Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Har et barn på to år og nærmer meg termin med andremann. Prøver å bestille gratispakker fra ulike steder, men får beskjed om at jeg allerede er registrert. Er det sånn at man bare kan få gratispakker med førstemann? Har fått fra apoteket, men får ikke til med weleda og Rimi sin bl.a. Anonymous poster hash: 429f9...4a0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Mange har vel som regel at man bare kan få gratispakker i ett svangerskap. Men jeg fikk i begge mine svangerskap og hadde også 2 år mellom barna. Anonymous poster hash: 72d2e...aa1
ønskerbebis Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Hva med å bruke en annen Mail? Eller få faren til ungen til å registrere? 😊
Mathias07 Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 På Rimi fikk jeg ikke i 2. svangerskapet, men reg. mail adressen til samboeren da fikk han. Mine er det 5 år i mellom.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Hva får man i Rimi sin barnepakke? Anonymous poster hash: 64a86...c2b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Jeg bestilte pakkene i faren sitt navn med nr 2. Da slapp jeg det problemet Anonymous poster hash: 999d5...cfe
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Jeg fikk ikke fra Rimi denne gangen, men har fått fra Libero (Kiwi) for andre gang og Apotek 1 (mener det også var andre gangen jeg fikk) og så bestilte jeg Mamma boksen fra Barnas hus (fantes ikke sist, men inneholdt utenom en pyjamas i str 68 og våtservietter bare søppel, fikk et blad fra januar og masse reklame). Jeg fikk en e-post fra Vitus apotek også, har ikke fått surra meg til å hente boksen enda, men mener jeg fikk denne sist også. Weleda sin kjenner jeg ikke til. Anonymous poster hash: ae159...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå