Gå til innhold

Har vi rett på å få igjen pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen har gått til kiropraktor siden i vår for å bli kvitt et problem. Dette har kostet oss mange tusen, og det er det selvfølgelig verdt!! Han er snart ferdig med behandlinga og har det mye bedre. Har vi rett på å få dette tilbake fra noen plass?

Han har prøvd leger og medisiner uten hjelp fra før av...

Anonymous poster hash: 67a5b...fc8

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, kiropraktor må man dekke selv

Skrevet

Ingen refusjon hos Kiropraktor nei :(

Anonymous poster hash: 85b1e...41e
Skrevet

En del kiropraktorer har en liten offentlig støtte, men den trekkes fra på prisen du betaler. Jeg går regelmessig hos kiropraktor og de 12 første gangene i hvert kalender år betaler jeg 330, etter 12 ganger har jeg brukt opp min refusjon og betaler da ca 400 kr pr gang.

Anonymous poster hash: 34b79...439
Skrevet

Jeg har privat helseforsikring gjennom jobben som inkluderer kiropraktor, men fra det offentlige er det fint lite å hente, spes i ettertid.

Skrevet

Jeg har privat helseforsikring gjennom jobben som inkluderer kiropraktor, men fra det offentlige er det fint lite å hente, spes i ettertid.

Takk for svar alle! :)

Mannen min har også fra jobben som dekker kiropraktor, men det kan vel ikke brukes på barna?

Skrevet

Takk for svar alle! :)

Mannen min har også fra jobben som dekker kiropraktor, men det kan vel ikke brukes på barna?

Kommer an på avtalen det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...