Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Sønnen har gått til kiropraktor siden i vår for å bli kvitt et problem. Dette har kostet oss mange tusen, og det er det selvfølgelig verdt!! Han er snart ferdig med behandlinga og har det mye bedre. Har vi rett på å få dette tilbake fra noen plass? Han har prøvd leger og medisiner uten hjelp fra før av... Anonymous poster hash: 67a5b...fc8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 http://www.helsedirektoratet.no/finansiering/refusjonsordninger/refusjon-kiropraktor/Sider/default.aspx Anonymous poster hash: e5c28...31c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Ingen refusjon hos Kiropraktor nei Anonymous poster hash: 85b1e...41e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 En del kiropraktorer har en liten offentlig støtte, men den trekkes fra på prisen du betaler. Jeg går regelmessig hos kiropraktor og de 12 første gangene i hvert kalender år betaler jeg 330, etter 12 ganger har jeg brukt opp min refusjon og betaler da ca 400 kr pr gang. Anonymous poster hash: 34b79...439
Light of my life Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har privat helseforsikring gjennom jobben som inkluderer kiropraktor, men fra det offentlige er det fint lite å hente, spes i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har privat helseforsikring gjennom jobben som inkluderer kiropraktor, men fra det offentlige er det fint lite å hente, spes i ettertid. Takk for svar alle! Mannen min har også fra jobben som dekker kiropraktor, men det kan vel ikke brukes på barna? Anonymous poster hash: 67a5b...fc8
Light of my life Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har privat helseforsikring gjennom jobben som inkluderer kiropraktor, men fra det offentlige er det fint lite å hente, spes i ettertid.Takk for svar alle! Mannen min har også fra jobben som dekker kiropraktor, men det kan vel ikke brukes på barna? Anonymous poster hash: 67a5b...fc8 Kommer an på avtalen det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå