Gå til innhold

Hvilke proteinbarer er best og spise??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes jo så mange forskjellige på markedet!

Anonymous poster hash: 21b72...f5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Questbar :)

Anonymous poster hash: decce...0c3

Skrevet

Jeg liker også Questbar, får ikke så mye luft i magen av de som av en del andre barer. I tillegg smaker de godt :-)

Skrevet

Questbar <3 Spesielt cookies & cream :D

Anonymous poster hash: da25a...d88

Skrevet

Det er best ÅÅÅÅ (Herregud så lei jeg er og/å-feil i annethvert innlegg!) ikke spise proteinbarer i det hele tatt. Spis sunn mat og reduser kaloriinntaket, og tren.

Anonymous poster hash: 72ccd...d35
Skrevet

Det er best ÅÅÅÅ (Herregud så lei jeg er og/å-feil i annethvert innlegg!) ikke spise proteinbarer i det hele tatt. Spis sunn mat og reduser kaloriinntaket, og tren.

Hvordan kan du påstå det? Når man trener tung styrke trenger kroppen proteiner. Dette kan man selvsagt få gjennom kostholdet, men det er grenser for hvor mange egg man klarer å trykke i seg :P Da er det veldig mye lettere å spise en proteinbar som inneholder rundt 20g protein.

Er forresten veldig enig i og/å ;) Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å få det rett...

Anonymous poster hash: da25a...d88

Skrevet

Vi bruker questbar, den med sitronsmak er best.

Mannen trener styrke 4 ganger i uken og drikker proteinshake fra proteinfabrikken eller spiser questbar i forbindelse med treningen.

Jeg er litt mer "hobby" mosjonist med innslag av styrketrening😂 questbar er veldig nyttig for meg også.

Kjøper fra iherb

Skrevet

Jeg trener mye og sliter med å få i meg nok mat. Så her er proteinbarer gull verdt.

Anonymous poster hash: decce...0c3

Skrevet

Hvilke proteinbarer er best Å spise?

Lær deg og/å regelen

Anonymous poster hash: 1261f...8bc

Skrevet

Questbarene er fantastiske! Liker best cookiedough og chocolate chunk, men har ikke smakt alle. Må bestille noen snart, merker jeg. På quest.com kan man bestille en pakke med alle smakene. :)

Skrevet

Questbar, helt til jeg fant et gummistrikk i baren jeg spiste........ 

Skrevet

Questbarene er fantastiske! Liker best cookiedough og chocolate chunk, men har ikke smakt alle. Må bestille noen snart, merker jeg. På quest.com kan man bestille en pakke med alle smakene. :)

Kan du linke til quest.com? Får bare opp en IT side jeg

Anonymous poster hash: 4f0bf...999

Skrevet

Jeg kan anbefale Tech sine. Sjekk tn.no

Anonymous poster hash: 48e10...797

Skrevet

Kan du linke til quest.com? Får bare opp en IT side jeg

Anonymous poster hash: 4f0bf...999

Beklager, tror questnutrition.com er riktig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...