Gå til innhold

Svært forvirret; gravid eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei smile.gif
Vi har prøvd i 3 år...

For to dager siden tok jeg to tester; Doc Morris og CB digital. Den første var svak positiv, og den andre viste Gravid 1-2 uker =)
Idag morrest tok jeg en billig test (har ligget i badeskapet et år, men er ikke gått ut på dato), denne var negativ!!

Har jeg mistet lille 'bøllefrø' tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg løpt til butikken og kjøpt en ny test!

Anonymous poster hash: 41fae...5a9
Skrevet (endret)

Ja, jeg får vel gå til nærmeste apotek å gjøre det :/

Endret av BanterGirl
Skrevet

Ventet du lenge nok på billigtesten? Jeg husker jeg kastet min i søpla fordi den var negativ, men så leste jeg pakningsvedlegget og der sto det fem minutters responstid, hentet testen opp av søpla og da var den positiv.

Pass på å vente lenge nok :-)

Skrevet

Lykken var STOR da ny CB digital lyste 'Gravid 1-2' mot meg igjen :klemmer: ; gjett om billigtestene skal KASTES  :angry:

Skrevet

Herlig!!! Gratulerer! Må være ekstra fantastisk etter så lang prøvetid! :)

Skrevet

Lykken var STOR da ny CB digital lyste 'Gravid 1-2' mot meg igjen :klemmer: ; gjett om billigtestene skal KASTES :angry:

Gratulerer! Misunnerlig... Fantastisk 😃
Skrevet

Testene reagerer på ulik mengde hcg, og i starten produserer kroppen så lite hcg at to tester fra samme pakke kan slå ut ulikt, og da så klart også fra ulike prodisenter. La oss si at testen har en garanti om å slå ut dersom det er over 70 i chg, så slår den ene testen ut på 70, mens den andre ble litt mer senestiv og slår ut allerede på 50 i hcg og du har akkurat 55 i hcg, så vil jo den ene slå ut positivt og den andre negativt selv om du er gravid. Du er nok gravid :)

Anonymous poster hash: 47aa0...1b0
Skrevet

Ventet du lenge nok på billigtesten? Jeg husker jeg kastet min i søpla fordi den var negativ, men så leste jeg pakningsvedlegget og der sto det fem minutters responstid, hentet testen opp av søpla og da var den positiv.

Pass på å vente lenge nok :-)

Hei Optatium, ja jeg ventet en god stund, og sjekket den på nytt før jeg dro på jobb...

Skrevet

Herlig!!! Gratulerer! Må være ekstra fantastisk etter så lang prøvetid! :)

Ja, er så glad! Hadde nesten gitt opp, men plutselig klaffet det ;)

Skrevet

Testene reagerer på ulik mengde hcg, og i starten produserer kroppen så lite hcg at to tester fra samme pakke kan slå ut ulikt, og da så klart også fra ulike prodisenter. La oss si at testen har en garanti om å slå ut dersom det er over 70 i chg, så slår den ene testen ut på 70, mens den andre ble litt mer senestiv og slår ut allerede på 50 i hcg og du har akkurat 55 i hcg, så vil jo den ene slå ut positivt og den andre negativt selv om du er gravid. Du er nok gravid :)

Anonymous poster hash: 47aa0...1b0

Ja, jeg har skjønt at det kan spille inn, men trodde de 'strimmeltestene' var mer sensitive, men nå skal jeg ikke ta flere tester :) Skal til legen 8.august, så da får jeg vel vite mer!

Skrevet

Lykken var STOR da ny CB digital lyste 'Gravid 1-2' mot meg igjen :klemmer: ; gjett om billigtestene skal KASTES :angry:

Gratulerer! Misunnerlig... Fantastisk

Tusen takk! Denne ene gangen ga jeg fa** i å teste EL, så prøvde vi bare sånn 10 dager midt i perioden :) Masse lykke til med å bli gravid!!

Skrevet

Idag har jeg hatt mye blødninger og menssmerter, så jeg er helt knust. Legevakta sa at se ikke kunne gjøre noe, bare slappe av. Redd dette er SA!

Skrevet

Idag har jeg hatt mye blødninger og menssmerter, så jeg er helt knust. Legevakta sa at se ikke kunne gjøre noe, bare slappe av. Redd dette er SA!

Vært hos gyn på UL; Komplett tidlig abort :(  :(

Skrevet

Vært hos gyn på UL; Komplett tidlig abort :(:(
Så trist!! Men, jeg har ved flere tilfeller hørt om mange som har blitt enklere gravid etter en SA. Mener å ha hørt at man blir raskere og lettere gravid om man har vært gravid før! Så krysser fingrene 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...