oslofrk Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Jeg burde vært hos fysio for leeeenge siden og skal på ferie i to uker i en annen by. Nå lurer jeg på om det er "utløpsdato" på henvisning og om jeg kan bruke en henvisning i en annen by enn den er skrevet ut i?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Du kan bruke den inntil 6 mnd. etter at den er skrevet ut og du kan bruke den hvor du vil i Norge. (hos en fysioterapeut som har avtale med kommunen.) Anonymous poster hash: 662a3...37a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Svært tvilsomt om du greier å få en time hos en fysioterapeut i en annen by midt i ferietiden! Det er som regel lange ventelister hos de som driver med driftstilskudd og i tillegg har de fleste redusert kapasitet i ferietiden. Anbefaler deg å sette deg på venteliste hos en fysioterapeut der du bor og komme i gang der etter ferien, hvis ikke må du ha en ny hensvisning når du kommer hjem igjen (hvis du mot alle odds fikk noen timer hos fysio i feriebyen). Ta heller en time eller to til en naprapat eller kiropraktor i ferien. Anonymous poster hash: 3741d...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå