Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Hudlege eller noe lignende?? Legen synes det er rart at det kommer som lyn fra klar himmel - da jeg ikke er eller har vært gravid, har lagt på meg mye eller lignende.. De har målt høyt kortisol, men dama i resepsjonen sa at det ikke var "såå høyt"... Så jeg veit ikke hva jeg skal tro.... 10 kg på 3-5 år?? Er det nok til å få strekkmerker? Anonymous poster hash: 73ad0...998
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Det skal ikke mye til å få strekkmerker. Jeg sprakk som 14 åring. Spakk over natten. Et halvt år før var jeg 156 og 42 kg. Men da hormonene kicket inn, økte jeg nok litt. Noen kilo? Aldri overvektig, og var 170 og 54 kg som 16 åring(vekt steg gradvis). Det pågikk i et par mnd. Jeg fikk også ekstrem hunger. Metallsmak av mat, brakk meg ved mat jeg egentlig elsket å spise. Har aldri hatt dette senere. Sitter igjen med 100-200 små strekkmerker, og hadde skrukkehud som 14 åring Jeg fikk ikke strekkmerker i graviditetene. Så..ungdom er du neppe Men hva med begynnende overgangsalder?... Kaster bare ut den tanken, siden det ikke var tvil om at det var hormoner som hadde skylda for min del Anonymous poster hash: 2bbc7...25d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Er i begynnelsen av 20 åra... Veldig deprimerende,da jeg skjemmes Takk for svar, "bra" jeg ikke er alene om problemet Anonymous poster hash: 73ad0...998
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Det samme skjedde med meg rundt 25 års alder. Plutselig fikk jeg bare masse strekkmerker på magen. For min del var det en hormonell ubalanse. (Stoffskiftelidelse)Aldri hørt om noen som får strekkmerker i overgangsalder, siden det da blir manko på hormoner, og ikke omvendt Anonymous poster hash: c990f...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå