Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Jeg og min mann skilte oss for 3 år siden, jeg var singel ca 1 og halvt år og fikk meg en ny kjæreste som jeg nå venter barn med, han ble sammen med ei dame for ca 7 mnd siden og til problemet. Vi har 2 barn sammen på 7 og 11 år som var 50 hos meg og 50 hos han,men etter dama og hennes lille datter på 3år kom i bilde,vil hun ikke at han skal ha så mye samvær med guttene, hun mener anhver helg og en gang i uken er nok, skal til fvk 1 August,men hvordan skal jeg gå frem? hun kan vel ikke bestemme det,min eksmann tør ikke si hun i mot og jeg vet at hun truer og gå fra han hvis guttene skal være der så ofte,det fikk min elsde uheldigvis høre Anonymous poster hash: d6193...9ca
Tomatsuppe Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Stakkars, stakkars barna dine. For en stemor denne dama er. Hun må jo ha alvorlige mangler? Tenk å ødelegge forholdet mellom far og sønner på denne måten. Jeg håper hun skal være med på fvk sånn at noen der kan fortelle henne hvor blåst hun er?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Mannen burde stå på sitt her, og rett å slett drite i hele dama, og la henne fyke sin egen vei om han (samt du og barna deres) ønsker å ha 50/50 ordning. Han burde forsåvidt dumpet henne der og da når hu sa det. For ei kjærring! Anonymous poster hash: 90aa4...b40
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Det tror jeg også,men hun er kjempe sjalu,hun tåler ikke meg,og går bare rett forbi meg i butikken, hennes lille datter løp bort til yngste gutten min,da løp hun bort og løftet henne opp ;( Nei dessverre hun skal ikke være med. Ja er guttene selv som ønsker og bo hos oss 50/50,de har gjort det siden de var 5 og 9 år. Skal prøve og få meg litt søvn,er ikke lett med 2 gutter som er svært lei seg. Anonymous poster hash: d6193...9ca
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Hvis faren velger å gjennomføre mindre samvær med barna sine for å beholde dama, da tror jeg faktisk barna har det best med å være hos deg, HI, det meste av tiden. For i så fall så vil han ikke stå opp for barna sine, barna vil vite at han ikke prioriterer dem, at de er langt mindre viktig enn nye dama og hennes barn. At mannen ikke avsluttet forholdet til dama der og da, det forstår jeg ikke. Kanskje du kan si til ham at hvis det er slik at han ikke skal kunne ha barna mer enn annenhver helg og en gang i uken, så forventer han at hun ikke har sin datter noe mer heller.... Den nye dama er tydeligvis en egoistisk drittkjerring som er umoden og ikke tenker lenger enn sin egen nesetipp. Og hvis mannen din velger bort barna sine for en sjalu og egoistisk drittkjerring, ja da er han ingen mann lenger. Jeg ville spurt ham rett ut: Ønsker DU å ha barna dine mindre? (ikke hva nydama ønsker, men hva HAN ønsker) Hva tror du barna føler når pappa sier at nydama og hennes datter er viktigere enn det de er? Vil han selv se barna sine i øynene og fortelle dem at de er så lite viktige for ham at han velger dem bort for ei dame som ikke vil ha med dem å gjøre? Hvis forholdet til dama går skeis etter at han har valgt bort barna, tror han da at barna plutselig skal begynne å stole på ham igjen? For velger han barna sine bort nå så mister de tillit til ham og han sårer dem langt mer enn han noengang vil forstå. Hvis mannen nå velger bort barna sine pga denne dama, da fortjener han virkelig den drittkjerringa! (og jeg bruker ikke en gang å bruke betegnelsen drittkjerring, men i dette tilfellet er det på sin plass) Det viktigste du gjør, HI, er å bare være den trygge havnen i barnas liv. Vis dem at for deg så er de hele verden, at de alltid kan komme til deg, og at dere vil få det godt uansett. Håper mannen tar til vett og dropper den nye dama, for hun vil bare skape problemer for ham! Og hvis dama er her på forumet og kjenner seg igjen, så vil jeg bare be henne om å droppe forholdet til denne mannen, for hun skal aldri forvente å komme før barna hans. Når man selv har et barn på tre år burde man ha blitt voksen, men det har denne damen tydeligvis aldri blitt, hun oppfører seg som en egoistisk drittunge! Anonymous poster hash: 44248...1dc
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Hei Unnskyld utrykket,men for en DRITT far hvis han velger bort tid med sine barn kun for en dame,hvis dette hadde vert meg,hadde jeg forlatt henne med på flekken,men menn tenker vel ikke slik vi kvinner gjør, Guttene dine har det jo bedre hos deg hvis det skal være slik,ikke koselig og komme et sted og ikke føle seg velommen. uansett masse lykke til deg og guttene dine
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Hun ødelegger to familier ved å oppføre seg så jævlig. Ville gjort som hun over her foreslår, spørre faren på familievernkontoret om nye dama virkelig er viktigere enn å ha tid med sønnene sine. Hvis han sier ja kan ha få fortelle det til dem selv, og ikke forvente at de har lyst til å komme til dem i det hele tatt. FY for et kvinnfolk. Anonymous poster hash: a49f1...592
3 i april Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Jeg hadde gitt far klar beskjed om hva jeg mente om saken og jeg hadde fortalt han om episoden på butikken. Jeg hadde også spurt han om hun har planer om å bare ha vanlig samvær med datteren sin , siden hun forventer det av han. Han må også forstå at han med denne holdningen kommer til å miste mye av tilliten til sine uskyldige barn å om forholdet hans ryker, så er det slettes ikke sikkert at det blir aktuelt å gå til bake til gammel ordning med 50/50. Den nye dama hans er uten tvil ei skikkelig drittkjerring som ikke unner at far og barn skal ha et skikkelig forhold. Denne kjerringa burde fått smake sin egen medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå