Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Klager på alt. På besøk til familie så kan jeg i stedet for å si noe fint prestere å si "dere var ikke helt heldig med valg av bord, det er jo synlige fingermerker på hele driten". Alltid sånne sure kommentarer i det siste. Akkurat som om jeg bare spyr ut det jeg tenker, og ikke bare kan holde kjeft. Jeg plukker på alt og alle. Heldigvis bare den siste tiden da. Aner ikke hvorfor jeg er blitt så sur. Kan det være ammeslutt som påvirker? At jeg har slitt med smerter i rygg og bekken i 1.5 år nå? Varmen? Gudene vet hva. Det verste er at jeg er fult klar over at jeg gjør det. Men jeg sier det liksom før jeg får stoppet meg selv. Jeg som egentlig er snill, hjelpsom og gir masse komplimenter til vanlig. Anonymous poster hash: e164b...559
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Det er merkelig nok jeg også :S Er irritert og frekk, og ble syr for at samboer trengte min hjelp til noe ute i ste.. Mon tro om ikke dette er hormonelt? Anonymous poster hash: a84f6...7bc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Varmen kan gjøre noen slik. Men det er selvfølgelig ikke noen unnskyldning - heller ikke smerter. Du må være ærlig med deg selv, hvorfor sier du ting som du vet må såre andre? Får det deg til å føle deg litt bedre? Du er voksen, så du må greie å ta deg sammen og ikke si det du tenker alltid - spesielt når det er ting som kan såre andre! Husk at når du virkelig sårer noen, eller du sier ting som gjør at de får imot deg, så vil det ikke hjelpe å bare være hyggelig igjen neste gang dere treffes. De du treffer med dine ufine kommentarer vil huske dem og være skeptisk til deg lenge. Anbefaler deg å be om unnskyldning til de du sårer! Ellers gikk vi inn i hundedagene i dag, og i Sverige gikk vi inn i uken hvor det sies at kvinner er vanskelige (husker ikke hva de kaller det) Anonymous poster hash: d55f3...68b
ønskerbebis Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Klager på alt. På besøk til familie så kan jeg i stedet for å si noe fint prestere å si "dere var ikke helt heldig med valg av bord, det er jo synlige fingermerker på hele driten". Alltid sånne sure kommentarer i det siste. Akkurat som om jeg bare spyr ut det jeg tenker, og ikke bare kan holde kjeft. Jeg plukker på alt og alle. Heldigvis bare den siste tiden da. Aner ikke hvorfor jeg er blitt så sur. Kan det være ammeslutt som påvirker? At jeg har slitt med smerter i rygg og bekken i 1.5 år nå? Varmen? Gudene vet hva. Det verste er at jeg er fult klar over at jeg gjør det. Men jeg sier det liksom før jeg får stoppet meg selv. Jeg som egentlig er snill, hjelpsom og gir masse komplimenter til vanlig. Anonymous poster hash: e164b...559 Høres ut som tanta mi, og hu gidder jeg aldri be verken hjem eller være noe særlig sammen med. Hu er alltid misfornøyd og alt er negativt! Hu tror nok også at hu er snill, omtenksom osv. For ei kjerring. Har aldri hørt et eneste kompliment uten at det har kommet en stygg bemerkning i samme setning... Prøv å ta deg sammen, for plutselig orker ingen å være rundt deg lenger!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Varmen kan gjøre noen slik. Men det er selvfølgelig ikke noen unnskyldning - heller ikke smerter. Du må være ærlig med deg selv, hvorfor sier du ting som du vet må såre andre? Får det deg til å føle deg litt bedre? Du er voksen, så du må greie å ta deg sammen og ikke si det du tenker alltid - spesielt når det er ting som kan såre andre! Husk at når du virkelig sårer noen, eller du sier ting som gjør at de får imot deg, så vil det ikke hjelpe å bare være hyggelig igjen neste gang dere treffes. De du treffer med dine ufine kommentarer vil huske dem og være skeptisk til deg lenge. Anbefaler deg å be om unnskyldning til de du sårer! Ellers gikk vi inn i hundedagene i dag, og i Sverige gikk vi inn i uken hvor det sies at kvinner er vanskelige (husker ikke hva de kaller det) Anonymous poster hash: d55f3...68b Føler meg ikke bedre. Får utrolig dårlig samvittighet. Unnskylder og prøver febrilsk å ro det i land. Er bare ufattelig irritabel. Anonymous poster hash: e164b...559
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Haha har noen sånne dager her og. Går hjemme hver dag med babyen på 3 mnd og det blir av og til lange dager..ergo blir jeg irritabel. Sover mye mer nå enn tidligere så er ikke mangel på søvn som er et problem. Ble forbanna på samboer idag fordi han måtte sov etter jobb, fordi han gjør det ofte. Stormet ut døra og var vekke tre timer med babyen Anonymous poster hash: 1cd15...72f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Hei Elin 😄 Anonymous poster hash: 5c73f...792
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Har også dager hvor jeg er bitchy for tiden. Går mest utover samboer da stakkars:( han prøver så godt han men merker jeg glefser etter han. Har vært litt ettertenksom i dag og skal bare gi han fine komplimenter i hele dag:) Anonymous poster hash: 1e60a...517
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Jeg er også sur! Men holder det mest inni meg og holder på å sprekke 😡 Anonymous poster hash: 7d474...4bd
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Helt ok bare du ikke er sånn hele tiden :-) si fra til familien så de vet at du er klar over det og prøver å skjerpe deg. Anonymous poster hash: b4fe9...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå