Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Ungene mine og leggetid!!! Klikker snart! De våkner hverandre, er redde, jeg må være der osv.. så våkner en som igjen våkner den andre, så har vi det gående! Jeg orker ikke mer. Sa til eldste mann nå, som hadde våkna minste pga ho lå på hans dyne, at han fikk ordne det selv.. jeg klikker og orker det ikke.. får jo ikke fem minutts fred når det blir sånn! Kjære tid! Og de er ikke små lenger, de er 10, 8 og 5 år… Hjelpes altså! KLIKK! Anonymous poster hash: 250eb...771
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Våkner? Våkna? Jøss. Anonymous poster hash: 0ea9f...608
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Jeg ble helt surrete i hodet av å lese dette. Kan du skrive det en gang til, og denne gangen med verbene "å vekke" og "å våkne". Anonymous poster hash: 0d7ae...391
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Fisefine byfruer? Eller bare litt lav iq som gjør at dere ikke forstår det? Jeg er fra Østlandet, men forstod godt hva hi skriver, tenker det er dialekt Jeg hadde satt strenge grenser. Det er varmt, tar tid å sovne osv, men her måtte noen lagt seg et annet sted hvis ikke de kuttet ut tullet. Anonymous poster hash: 37ec2...86b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 De sover nå!! Måtte visst bare ha ut litt frustrasjon Takk for tips! Skal følges heretter hi Anonymous poster hash: 250eb...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå