Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 har 2 barn,en på 2 og en på 6. begynt å irritere meg mer og mer over hvordan de ser ut. den ene henger/flat og andre normal fasong. tror de egentlig alltid etter amminga har vært sånn,men når jeg leser om brystkreft blir jeg stressa. noen andre med dette? Anonymous poster hash: 9dea2...47c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Huff, unnskyld, jeg ler så jeg griner her. Du skriver ikke noe i teksten om puppene, så det ser ut som at du beskriver barna dine slik Men uansett, ta en tur til legen. Ikke bekymre deg, alt er ikke perfekt etter amming, men kan jo være greit med en sjekk siden du tenker som du gjør. Anonymous poster hash: 5c993...317
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 haha, ser det selv:-) tror at det er keg som hauser opp huet mitt selv her og angsten "tar" meg.. npen andre med halvdvaske, ulike etter-amming-pupper her? areola er også asymmetriske.. åhh, æsj:/ hi Anonymous poster hash: 9dea2...47c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Min høyre pupp er ganske ok etter amming, min venstre pupp er en slapp sak som bare henger der -.- Anonymous poster hash: 07ba5...cb1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Når det er snakk om kreft så er det ikke en "normal" forandring de snakker om, men forandringer i hud, at brystet kjennes litt hardt ut, etc. Men ta en sjekk om du er urolig Anonymous poster hash: 53fae...3e3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 åhh så "bra":-) jeg må slutte å google-stresser meg selv. bare "ha noe å tenke på". jeg blir gal av meg selv noen ganger:-) Anonymous poster hash: 9dea2...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå