Nyttårs barn Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Inspirert av tråder om legesamboeren og den kjekke mannen med mindre pen dame... Tror dere vi er ute etter en som matcher oss når det gjelder utseende og status? Eller er det noe annet. Endret 23. juli 2014 av Nyttårs barn
Elsker livet Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tror det ofte er match av verdiene den andre står for. Da matcher ofte mye av de mer overfladiske tingene også. En match kan også være at en utfyller hverandre på forskjellige områder.
Nyttårs barn Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tror det ofte er match av verdiene den andre står for. Da matcher ofte mye av de mer overfladiske tingene også. En match kan også være at en utfyller hverandre på forskjellige områder. Ja det er akkurat det. Det er nok ofte sånn at like barn leker best. Men også spennende med en som har/kan/vet noe man ikke gjør selv...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Min mann er veldig kjekk. Jeg føler meg ikke så pen. Men han synes jeg er nydelig. Jeg bruker ikke sminke og slikt. Min mann er veldig glad i det naturlige. Når vi er ute og for eksempel en sexy dame/jente kommer bort til ham, så analyserer han alt. Etterpå kan han si "fader, så du hvor mye hun hadde sparklet på i trynet, om hun smiler er jeg sikker på det slår sprekker". Vi har mange av de samme interessene. Jeg spiller data med ham. Klesstilen min er type jeans med en gammel band t-shirt. Og joggesko til. Han elsker det og synes jeg er dødssexy i det. Han kler seg selv i jeans og litt finere genser og skjorter selv. Anonymous poster hash: 79c33...f96
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Grunnen til at VI ble et par, var nok litt tilfeldig. Har fått vite nå i ettertid, av vår felles bestevenninne, at han var helt vill etter meg, og skikkelig forelsket. Der og da, da vi var 15 og 16 år gamle, tenkte jeg bare "hey, han kjører moped, og er venner med folk over 18 (=alkohol)" Jeg ga litt etter for presset, siden "alle" våre felles bekjente ville at vi skulle være et par. Jeg visste helt ærlig ikke at han var såpass forelsket i meg. Dette er en jeg har kjent halve livet, så jeg visste jo likevel hvor god han var. Selv om vi ble sammen på en litt merkelig måte, har vi holdt ut sammen i ni år snart. Anonymous poster hash: 922e3...7fd
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Grunnen til at VI ble et par, var nok litt tilfeldig. Har fått vite nå i ettertid, av vår felles bestevenninne, at han var helt vill etter meg, og skikkelig forelsket. Der og da, da vi var 15 og 16 år gamle, tenkte jeg bare "hey, han kjører moped, og er venner med folk over 18 (=alkohol)" Jeg ga litt etter for presset, siden "alle" våre felles bekjente ville at vi skulle være et par. Jeg visste helt ærlig ikke at han var såpass forelsket i meg. Dette er en jeg har kjent halve livet, så jeg visste jo likevel hvor god han var. Selv om vi ble sammen på en litt merkelig måte, har vi holdt ut sammen i ni år snart. Anonymous poster hash: 922e3...7fd Glemte andre spørsmålet ditt. Men i og med at vi var så unge, spilte ikke status noen rolle. Utseendemessing er vi mer lik. Vi er generelt veldig forskjellig personlighetsmessig, men har like verdier i livet. Siden vi også er oppvokst i samme bygd, med så liten aldersforskjell, har nok miljøet vi vokste opp i formet oss likt. Anonymous poster hash: 922e3...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå