Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 ... er det litt sært å ha en minnemarkering for en hund? Ja, det er en grusom handling og hunden må ha hatt det forferdelig i det han druknet. Men en minnemarkering med blomster og hundebein med flere hundre til stede.. Også journalister fra riksdekkende aviser. I fare for å virke ufølsom så syns jeg det blir litt spesielt. Er det bare meg? Anonymous poster hash: 83098...cbe
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Er vel selve handlingen og dyrest utrolig vonde måte å dø på som er det som engasjerer. Jeg ville møtt opp for å minne hunden nettopp pga grusomhetene som kan komme fra et menneske! Anonymous poster hash: 3d7fc...a73
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 ... er det litt sært å ha en minnemarkering for en hund? Ja, det er en grusom handling og hunden må ha hatt det forferdelig i det han druknet. Men en minnemarkering med blomster og hundebein med flere hundre til stede.. Også journalister fra riksdekkende aviser. I fare for å virke ufølsom så syns jeg det blir litt spesielt. Er det bare meg? Anonymous poster hash: 83098...cbe Jeg er veldig enig med deg. Anonymous poster hash: 98139...0ba
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 We're all turning into Canadians: Being Americans, but pretending we're not. Syns det er bare, bare rart. Som om dyra vi spiser sovner stille inn etter et langt og fredfullt liv, liksom? Det er mer dyreplageri som skal til for å produsere svinekjøttet folk kjører til Sverige for å kjøpe. Håper de tar seg et minutts stillhet før søndagsmiddagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå