Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Hva tenker du hvis du ser en kjekkas sammen med en mindre pen dame? Tenker ikke på damer med litt forfalt kropp etter fødsler og sånt, men par hvor det er en markant forskjell på utseendet fra dag en. Synes du det er rart? Anonymous poster hash: 13175...868
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tenker at enten har hun mye penger eller så suger hun veldig bra. Anonymous poster hash: 034e0...c91
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Jeg må tilstå at jeg tenker "Jøss" men ville aldri innrømt det. Anonymous poster hash: 46bff...88c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Nei. Selv om jeg synes noen er stygg, forstår jeg at noen andre kan synes de er verdens vakreste for smaken er som baken nemlig..
soleia Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Tenkjer at ho kanskje er veldig festlig eller ei god dame på andre måtar. Er ikkje alltid at dei penaste damene er dei mest sympatiske.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 paret jeg tenker på består av en mann som er kjekk, veltrent og veldig hyggelig og snill. Dama derimot er rake motsetningen og virker ofte sur og mutt i tillegg.. alltid lurt på hvordan de endte opp sammen da han kunne fått hvem han ville. Anonymous poster hash: 13175...868
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Kanskje er hun sjenert. Noen virker ofte sur og mutt da. Anonymous poster hash: 2b77a...310
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Tenker ingenting, for jeg har et liv Anonymous poster hash: 3f3ba...ded
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tenker at enten har hun mye penger eller så suger hun veldig bra. Anonymous poster hash: 034e0...c91 Er det du S? Anonymous poster hash: d69d0...b37
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2014 #10 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Andres grunner til å falle for hverandre har jeg for lenge siden sluttet å prøve å forstå. Ikke sikkert kjekkasene er noe bra catch heller. Endret 23. juli 2014 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #11 Skrevet 23. juli 2014 Ja, det er meg 'S'. S for Solveig eller Silje. Anonymous poster hash: 034e0...c91
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #12 Skrevet 23. juli 2014 Jeg vet at mannen min er veldig kjekk. Dessuten er han snill, hjelpsom, kjærlig, hardarbidene, en fantastisk ektemann og pappa til barna våre Jeg derimot har alltid vært noe tjukk, hengepupper og rødt hår. Har aldri vært noen skjønnhet. En gang vi var på fest så overhørte jeg 3 av jentene på festen at de satt og pratet om oss da den ene sa " skjønner ikke hva han ser i henne , han kan faktisk få hvem han vil, hun er jo ikke noe pen i det hele tatt. en annen gang hørte jeg en kollega av han og kona hans også sitte å diskutere oss og de mente også at han var altfor pen for meg.. Men det skal sies at kompisene hans og hans nære slekt til stadig sier at han skal være knallglad for å ha funnet en så fantastisk kone som meg Å jeg vet at mannen min elsker meg og at han ikke er interessert i noen av de damene som tydligvis mener at siden han har så "stygg" kone så burde han få lov til å være utro. Å min mann blir støtt sjekket opp av damer i minikjoler, selv rett foran fjeset mitt mener de at det er helt ok å legge an på han. Selv bryr jeg meg ikke for han aviser dem og viser det tydelig at det er kun MEG han vi ha Anonymous poster hash: a5bfd...97f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #13 Skrevet 23. juli 2014 Ja, det er meg 'S'. S for Solveig eller Silje. Anonymous poster hash: 034e0...c91 Vet du ikke hva du heter? Anonymous poster hash: 58841...c09
ønskerbebis Skrevet 23. juli 2014 #14 Skrevet 23. juli 2014 Skjønnhet er individuelt for den som ser! Kanskje jeg syns han er kjekk, mens andre ikke syns det og heller syns hun er pen og han mindre pen? Takk Gud for at det er sånn, for mange syns dermed jeg er verdens vakreste og mange syns jeg er stygg som ei grusom heks! Helt greit. Jeg blir faktisk irritert når folk kommenterer sånn som dette! Når jeg ble sammen med samboeren min var han veltrent og muskuløs. Jeg var 20(!) kg overvektig! Nå er jeg 15 kilo lettere og han har lagt på seg 20(!) kg. En i klassen min presterte å spørre hvorfor(?!) vi var sammen siden han var så tjukk og virket så lat og jeg alltid trener og er så tynn! (For det er jo det som er viktig i et forhold mener jeg(... Unnskyld meg. Overfladisk kjerring! Så man må være tynn for å fortjene en tynn og veltrent partner? Glad jeg ikke er så overfladisk!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #15 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tenker at det er sånn fordi at ikke alle går etter utseende, men etter hvordan personlighet man har... Anonymous poster hash: e4450...bc6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #16 Skrevet 23. juli 2014 Tenker ikkje på det men man skal vel velge ut fra korleis ein er ikkje ut fra utseende. Har ein mann som damer snur seg etter men jeg HUFF. Anonymous poster hash: ca5e6...1c8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #17 Skrevet 24. juli 2014 Hva tenker du hvis du ser en kjekkas sammen med en mindre pen dame? Tenker ikke på damer med litt forfalt kropp etter fødsler og sånt, men par hvor det er en markant forskjell på utseendet fra dag en. Synes du det er rart? Anonymous poster hash: 13175...868 i hvilken by har du sett dette? Jeg så et slikt par idag og tenkte over dette rett før jeg så dette innlegget! Anonymous poster hash: 59556...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå