Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Ja. Kjempe bra miljø. Kåret til "Great place to work" og i tillegg selger vi varer jeg kan gå god for og bruker selv. Anonymous poster hash: b66bc...8cb
Gemini77 Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Ja veldig stolt for jeg har startet den selv.. Og etter et år med hard jobbing så kan jeg endelig begynne å høste frukten :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 JA! Verdens beste kollegaer, og varene vi selger er bærekraftige og kortreiste. Produkter vi asolutt kan stå for av hele vårt hjerte. Anonymous poster hash: e9e54...e91
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Ja, spesielt kollegaene mine. Jeg digger å være på jobb, gleder meg til hver dag. Er syk idag, og mest sannsynlig imorgen også, og det irriterer meg faktisk at jeg da ikke kan gå på jobb.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Ja. Jobber i barnevernet. Er stolt av jobben vi gjør, kollegene mine, og miljøet vi har bygget opp sammen. Trives på jobb, selv om det er en utakknemlig jobb, og mange tøffe tak. Anonymous poster hash: 29401...401
Miamimom Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Tja. Jeg jobber i en bedrift mange ønsker å jobbe, vi er en spesialisert kunnskapsbedrift og har mange med doktorgrader i veldig krevende og spesielle områder. Vi forsker sammen med noen av de mest anerkjente institusjonene i verden. Mange ønsker seg en jobb hos oss. Når det er sagt, er arbeidsmiljøet ikke særlig godt. Mye kniving og backstabbing mellom de forskjellige fagene. Og en ledelse som mistenkeligjør de ansatte og alltid tror det verste. Tillitsmannsapparatet får kjørt seg..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Ja og nei. Jobber i et vikarbyrå, noe jeg såvidt tør å fortelle folk, men digger jobben:) Anonymous poster hash: c2913...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå