Gå til innhold

Holder litt igjen i forhold til daten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en flott mann, jeg liker på alle måter, vi har så god kjemi på alle plan og, at dette er en jeg ser for meg jeg faktisk kunne bli gammel og grå med.

Men hans forrige forhold tok slutt, fordi ingen av de var flyttbare grunnet barn. Men vi er i den nøyaktig samme situasjonen. Og her er det snakk om ca 10 år.

Han ønsker å prøve, da problemet i det andre forholdet og var at hun hadde veldig dårlig tid til han. Jeg har bedre tid til han.

Mulighetene våres i framtiden, er at han bor hos meg 50%, så er vi sammen de to helgene han ikke bor hos meg. Dette er nok for meg, men jeg vet ikke om det er nok for han. Og kjenner jeg holder veldig igjen. Han klarer ikke å gi et klart svar på om det er nok, han tror det er nok, men vet ikke før vi har prøvd det, men han vil gjerne at vi skal prøve.

Men jeg holder litt igjen, er redd for å bli dumpa etter 2 år, da han plutselig finner ut at det ikke går. Og jeg faller så hardt for de jeg er sammen med, at jeg bruker så lang tid å komme over et brudd. Mye lettere å bli dumpet nå i starten enn etter 2 år.

Lurer på om noen har noen lignende erfaringer?

Anonymous poster hash: 19c63...cff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke erfaring men for meg hadde det vært en glimrende løsning. Jeg er ikke så god på å bo sammen med noen. :P

Hvis dere begge er innstilt på dette ser jeg ingen grunn til at det ikke skal fungere.

Uansett har du aldri noen garanti for at et forhold skal vare livet ut.

Er dette en mann du har følelser for. Kjør på.

Anonymous poster hash: d57f3...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...