Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Har dere også tenkt på at denne varme sommeren, og vinteren i fjor som også var rekordvarm, er et resultat av global oppvarming? Jeg syns ikke det er godt å sitte her og svette i 30 varmegrader. Tenker på drikkevannskilden vi har her i Oslo. Synker ikke vannstanden nå som det er så intens hete? Dette er nok bare begynnelsen, tror jeg. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 555b1...c2e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tror ikke det. I min barndom hadde vi langvarige varme perioder nesten vært år. Anonymous poster hash: 2ce95...661
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Det går i bølger. Husk at det var en varmere sommer både i 1981 og i 2009. Men, selvfølgelig, man bør være litt forsiktig nå. Alle bør gjøre sitt for å minske presset på kloden. Anonymous poster hash: 8ca50...320
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Rekordvarm vinter og sommer???? Kyss meg der sola aldri skinner! Bor i Trysil, har var det rekord år med snø og kulde i vinter, 33- grader og nesten 4 meter med snø! I sommer har de første fine og varme dagene vært nå de 4 siste dagen. Ja til mer global oppvarming så vi får varmere vintre og bedre sommer! Anonymous poster hash: 052ff...13c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Rekordvarm vinter og sommer???? Kyss meg der sola aldri skinner! Bor i Trysil, har var det rekord år med snø og kulde i vinter, 33- grader og nesten 4 meter med snø! I sommer har de første fine og varme dagene vært nå de 4 siste dagen. Ja til mer global oppvarming så vi får varmere vintre og bedre sommer! Anonymous poster hash: 052ff...13c Hm... Du vet at med klimaendringer så får man kaldere vintre...? Anonymous poster hash: 8ca50...320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå