Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er at de jeg skriver til ikke svarer, eventuelt svarer en gang og så ikke mer.

Hvor lenge ville dere ventet før dere kontakt en ny person som har katter ute til salgs?Vil gjerne få katten snart, siden jeg har lang sommerferie og den dermed slipper å være mye alene som kattunge.

Er vanlig huskatt jeg tenker kjøpe.

Anonymous poster hash: b446e...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med Dyrebeskyttelsen. FOD eller med et kattehus. Da finner du flust at katter som trenger et nytt hjem.

Anonymous poster hash: 56376...69f
Skrevet

Ta kontakt med Dyrebeskyttelsen. FOD eller med et kattehus. Da finner du flust at katter som trenger et nytt hjem.

Dyrebeskyttelsen her jeg bor vil merkelig nok ikke adoptere bort katter til de som ikke har erfaring med katt. Så der ble jeg avvist.De andre er ikke i nærheten av her jeg bor.

Skrevet

Om de ikke svarer deg så er det da bare å kontakte noen andre. DU har jo ikke akkurat bundet deg til noen som du ikke har pratet med..

Anonymous poster hash: 99071...13a
Skrevet

Dyrebeskyttelsen her jeg bor vil merkelig nok ikke adoptere bort katter til de som ikke har erfaring med katt. Så der ble jeg avvist.De andre er ikke i nærheten av her jeg bor.

Det var merkelig. Jeg er frivillig i Dyrebeskyttelsen og har aldri hørt om noe slikt før. Hvilken dyrebeskyttelse er det snakk om og er det i et område med store problemer med dårlige katteeiere?

Skrevet

Det var merkelig. Jeg er frivillig i Dyrebeskyttelsen og har aldri hørt om noe slikt før. Hvilken dyrebeskyttelse er det snakk om og er det i et område med store problemer med dårlige katteeiere?

Holder til i Buskerud. Jeg vet ikke om det er er problem her, har ikke kjennskap til det i hvert fall. Bra de ikke adopterer bort katter til hvem som helst, men må si jeg ble overrasket da vi ikke fikk adoptere, uten at de engang hadde møtt oss.

Skrevet

Ville prøvd dyrebeskyttelsen en gang til.

De har sprengt kapasitet og aldri hørt at de nekter å møte folk.

Anonymous poster hash: 47b07...959

Skrevet

Holder til i Buskerud. Jeg vet ikke om det er er problem her, har ikke kjennskap til det i hvert fall. Bra de ikke adopterer bort katter til hvem som helst, men må si jeg ble overrasket da vi ikke fikk adoptere, uten at de engang hadde møtt oss.

DB Ringerike har iallefall ikke den holdningen! De har flust av katter, både voksne og kattunger. Ta kontakt! De har fb side også.

Anonymous poster hash: 218fe...045

Skrevet

Finn.no, masse fine katter som folk vil kvitte seg med. Vi har fire nydelige gratis katter fra finn. Fikk alle som kattunger.

Anonymous poster hash: d3c7e...c14
Skrevet

VI ble også avslått på mail av dyrebeskyttelsen. Vi ønsket oss gårdskatt, gjerne fra omplassering el lignende.  Men vi fikk avslag fordi vi bodde for nære trafikkert vei (100m til en vanlig riksvei, IKKE  særlig trafikkert). Vi bor for øvrig landlig til i en liten bygd, på et småbruk. 

Vi endte opp med en katt fra finn.no. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Pass på at du ikke kjøper den berømte i sekken, da...

Skrevet

Søstera mi gir bort kattunger! Bor på Jæren! :-) de er tamme og vant til barn.

Anonymous poster hash: 74e8d...479

Skrevet

Har du prøvd lokale kjøp/salg sider på Facebook for ditt område? Vi annonserte der etter katt og fikk tilbud om flere forskjellige.

Anonymous poster hash: fecf7...fe1

Skrevet

Søstera mi gir bort kattunger! Bor på Jæren! :-) de er tamme og vant til barn.

Anonymous poster hash: 74e8d...479

Jeg sendte mail/sms på flere fra Jærområdet siden det er her jeg bor, men folk svarer ikke på det jeg lurer på. Jeg vil vite hvor gamle kattungene er, om mora er vaksinert og fulgt opp med ormekur osv. Når jeg ikke får svar på helt banale ting gir jeg opp og gidder rett og slett ikke mer. Når jeg ser bilder på f.eks finn.no og stiller spørsmål ved f.eks noe som ser ut som midd eller øyekatarr får jeg heller aldri svar.

Det er så useriøst! Jeg vil ha en frisk kattunge som har bodd hos folk som bryr seg, ikke en kattunge som blir slengt ut når den er 8 uker av eiere som ikke har tenkt å kastrere mora.

Anonymous poster hash: 031a1...421

Skrevet

Takk for tips :)

Har samme problem som hun over, folk svarer rett og slett ikke. Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...