Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Noen som vet om et billigere alternativ til Stonz booties til sønnen min på snart 1 år? Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Regnsokker med strikkesokker inni Anonymous poster hash: cb149...253
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Regnsokker med strikkesokker inni Anonymous poster hash: cb149...253 Merke? Regnsokker sier meg ingenting Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895 Så forresten nå at det står at de ikke er vanntette. Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Regnsokker med strikkesokker inni Anonymous poster hash: cb149...253 Merke? Regnsokker sier meg ingenting Anonymous poster hash: 4c59e...895 Jeg hadde noen fra reflx i sin tid. Jeg hadde også Stonz. Likte begge deler. Anonymous poster hash: cb149...253
mamman til to gutter Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Jeg kjøpte regnsokker på cubus for noen år siden.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 http://www.vismaa.dk/product.asp?product=2383 http://www.miinto.no/p-217958-mini-rodini-regnsko http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=stonz Anonymous poster hash: cb149...253
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #10 Skrevet 23. juli 2014 Takk for tips dere! Er Stonz helt vanntette? Erfaringer? Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #11 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895 Vannsøyle på 12000, så ja de er helt vanntette. Anonymous poster hash: 44914...13d
Englenemine Skrevet 23. juli 2014 #12 Skrevet 23. juli 2014 Stonz er glimrende . Du kan jo se etter brukte på finn også. De er veldig slitesterke og holdbare så sikkert mulig få tak i brukte . Var veldig fornøyd og sønnen min ble aldri våt gjennom.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #13 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895 Vannsøyle på 12000, så ja de er helt vanntette. Anonymous poster hash: 44914...13d "Trekker" svaret mitt. Det er stoffet som er helt vanntett, men sømmene er nok ikke tapede og de vil da trekke vann om de blir utsatt for mye fuktighet. Anonymous poster hash: 44914...13d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #14 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895 Vannsøyle på 12000, så ja de er helt vanntette. Anonymous poster hash: 44914...13d "Trekker" svaret mitt. Det er stoffet som er helt vanntett, men sømmene er nok ikke tapede og de vil da trekke vann om de blir utsatt for mye fuktighet. Anonymous poster hash: 44914...13d Står jo der at de ikke er vanntette Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #15 Skrevet 23. juli 2014 Stonz er glimrende . Du kan jo se etter brukte på finn også. De er veldig slitesterke og holdbare så sikkert mulig få tak i brukte . Var veldig fornøyd og sønnen min ble aldri våt gjennom. Skal prøve å finne brukt Eller ta en runde i byen og se hva jeg finner! Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #16 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895 Vannsøyle på 12000, så ja de er helt vanntette. Anonymous poster hash: 44914...13d "Trekker" svaret mitt. Det er stoffet som er helt vanntett, men sømmene er nok ikke tapede og de vil da trekke vann om de blir utsatt for mye fuktighet. Anonymous poster hash: 44914...13d Står jo der at de ikke er vanntette Anonymous poster hash: 4c59e...895 Ja, jeg såg det til slutt. Men det står også vannsøyle på 12000, og da må stoffet være vanntett, men det hjelper lite hvis sømmene ikke er tapede. Anonymous poster hash: 44914...13d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #17 Skrevet 23. juli 2014 http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Tilbeh%C3%B8r/Hansker%2C-votter-og-t%C3%B8fler/T%C3%B8fler/T%C3%B8fler-Hiipii/p/517071-9390 Anonymous poster hash: 44914...13d Takk men er de helt vanntette? Står at de tåler sprut og lett regn Anonymous poster hash: 4c59e...895 Vannsøyle på 12000, så ja de er helt vanntette. Anonymous poster hash: 44914...13d "Trekker" svaret mitt. Det er stoffet som er helt vanntett, men sømmene er nok ikke tapede og de vil da trekke vann om de blir utsatt for mye fuktighet. Anonymous poster hash: 44914...13d Står jo der at de ikke er vanntette Anonymous poster hash: 4c59e...895 Ja, jeg såg det til slutt. Men det står også vannsøyle på 12000, og da må stoffet være vanntett, men det hjelper lite hvis sømmene ikke er tapede. Anonymous poster hash: 44914...13d Rart at de ikke har ordnet sømmene egentlig. Anonymous poster hash: 4c59e...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå