Gå til innhold

for en FLOTT sommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært og badet på svabergene på Tjøme med 3 og 6 åringen min i hele dag. 24 grader i vannet, godt og varmt i sola.

Elsker sommeren

Anonymous poster hash: 41528...5a5

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Vi er også på Tjøme. 1 åringen badet på dypet i redningsvest fra svaberget og storkoste seg. 4 og 6 åringen hoppet fra svaberget ut i sjøen. Grillmat og masse drikke. Skikkelig ferie.

Skrevet

Elsker og denne sommeren. Men typisk så har jeg fått kraftig ørebetennelse og halsbetennelse, og synes varmen er pyton nå. Men regner med å være mye bedre om noen dager, og da blir det ut å bade og kose seg igjen.

Anonymous poster hash: 5a32c...1e6
Skrevet

Nei, drittsommer. Alt for varmt, klamt, ekle sola som bare gjør meg solbrent, DRITTSOMMER... Gleder meg til høsten og kulda :D

Anonymous poster hash: 9928d...02b

Gjest Julia1984
Skrevet

Nei, drittsommer. Alt for varmt, klamt, ekle sola som bare gjør meg solbrent, DRITTSOMMER... Gleder meg til høsten og kulda :D

Kom deg til sjøen! Her er det bris og badetemperatur er nydelig! Barna storkoser seg

Skrevet

Her er det hakket før jeg kreperer ;)

Tåler varme litt dårlig fra før av og nå er jeg straks høygravid.

Er en smule for varmt nå og kunne gjerne ha vært et par grader kaldere, spesielt om natten.

Men heller dette enn bare regn 😄

Anonymous poster hash: 9e74b...418

Skrevet

Herlig, fantastisk deilig :D :D :D

Anonymous poster hash: f84f6...69b
Skrevet

Ja, det er en herlig sommer :) dager som dette med 32varmegrader celcius nyter jeg i senga i kjelleren sammen med lille bolla :)

Skrevet

Nei, drittsommer. Alt for varmt, klamt, ekle sola som bare gjør meg solbrent, DRITTSOMMER... Gleder meg til høsten og kulda :DAnonymous poster hash: 9928d...02b

Kom deg til sjøen! Her er det bris og badetemperatur er nydelig! Barna storkoser seg

Gjerne det, men kommer meg ikke dit, så jeg må dele hage med klegg og brems.. :(

Skrevet

Litt lei meg fordi denne sommeren er i år da jeg et høygravid, hoven i beina og svetter så det renner alt fra kl åtte på morgenen.

Men definitivt deilig da.

Anonymous poster hash: a7d36...c5a

Skrevet

Tåler varme dårlig, har nå en nyfødt jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere i denne varmen, og svetter som en gris. Jeg og lille har vært under parasollen i hele dag, og sitter nå foran viften hjemme mens mannen har tatt de to eldste til stranden. Gleder meg til fine og kjølige høstdager;-)

Anonymous poster hash: f9679...49e

Skrevet

Kjempe deilig om dagen, men ungene er litt utslått stakkars... Jeg jobber igjen, så ungene er hjemme alene når jeg jobber. De ligger på soverommet og ser på film hele tiden, for de er helt utslått etter noen timer ute. De har migrene begge to, så denne varmen og deres egentlig aktivitetsnivå er en dårlig kombinasjon. Men de er flinke til å kjenne etter og ta sine forhåndsregler heldigvis. Så de er ute om morran før tolv helst, og etter åtte forsvinner de ut og blir ute i mange timer. Da vokner de andre ungene i gata til live også, så da lekes det for fult.

Bader gjør vi støtt og stadig, men ikke like mye nå som jeg jobber. Heldigvis kommer mannen i morra, så da kan de dra mer på stranden når jeg jobber. Og vi har alle sammen flyttet inn på soverommet til ungene. Rommet deres i kjelleren er det varmepumpe og den blåser nå deilig kaldt. Så der koser vi ossi 16grader. Resten av huset er bastu, mildt sagt.

Men jeg er ikke så glad i ekstrem varme, så dette blir i varmeste laget for meg. Men deilig å jobbe egentlig, for der er det passe kjølig. Og kjenner jeg ikke er syden menneske, og enda gladere for at jeg ikke har brukt mye penger forå reise til syden denne sommeren hvertfall. For slik varme er det lenge siden sist, og den nytes..

Anonymous poster hash: 8b482...295

Skrevet

Jeg elsker 20-23 grader, IKKE over 30 grader kombinert med at jeg er gravid og ikke har AC hverken på jobben eller på tbanen. Jeg synes ærlig talt denne varmen er er helvete, føler meg stengt inni en bakerovn. Svimmel, slapp, sløv, svett, lavt blodtrykk.

:(

Anonymous poster hash: 509e6...138

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...