Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Hvis man har 3 barn under 4, og er rundt 25 selv? Blir man automatisk en sint person? Så en i butikken, 3 barn på 4 år, og rundt 1 år mellom de to eldste. Gkk med bestemoren. Og guuuri så sinna! Kjeftet, ropte, skrek, skikkelig sinna ass.. Vanlig? Dere som har tette og er ung? Anonymous poster hash: 48fc5...a0c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Tror ikke det henger sammen sånn akkurat. Kunne sikkert vært like sint om hun var 35. Kommer vel an på tålmodigheten til mennesket. Anonymous poster hash: f0a88...b17
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Det var nå en merkelig konklusjon å trekke. Tror ikke mors alder nødvendigvis spiller inn her. Anonymous poster hash: d69d9...0a0
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Jeg syns oppriktig synd på enhver som har 3 barn under 4 år. Jeg ville ha vært på sammenbruddets rand av søvnmangel og stress. Tror egentlig det er lettere å være 25 (fysisk, fordi man tåler flere påkjenninger), men samtidig oppslitende, fordi man ikke har erfaring og ro over seg da.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Tenker på fysikken ja, at man egentlig er ung og sprek, men 3 stk på 4 år blir for mye? Anonymous poster hash: 48fc5...a0c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Kan være at det hadde skjedd noe akkurat da? Kan jo hende hun hadde en veldig dårlig dag selv, var sliten- kanskje hadde vært oppe hele natten med urolige barn etc. Da blir man vel sliten om man er 25, 35 eller 45? Jeg kan også bli sur noenganger på mitt ene barn hvis det tester meg litt for mye. Er alenemamma og jobber noen ganger 12 timer i løpet av en dag for å få ting til å gå opp, så er det lage mat, rydde, vaske, butikken, bading osv osv.. Jeg blir sliten av og til. Blir ikke alle det? Og når 3 åringen ikke vil høre på noenting og er sliten selv etter lang dag i barnehagen (spesielt nå i varmen). Så hender det at vi bare blir ganske irritert på hverandre og sinte begge to. Det går jo over. Men butikken er vel et ganske utsatt sted å bli sliten på også. Anonymous poster hash: b4ee5...dc5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Det er ikke sikkert hun er like sur bestandig. Tre så tette er ganske slitsomt og hvis det er varmt har både små og store kortere lunte. Anonymous poster hash: 80f7f...232
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tror ikke alle automatisk blir sinte av å være 25 år og ha 3 barn under 4. Men jeg hadde blitt det uansett alder tror jeg. Anonymous poster hash: 45279...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå