Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 2 åringen min har fått ett felt med flere små blåmerker nede på magen? Eg bør vel understreke at hun ikke er blitt mishandlet, siden det er kun jeg og storesøsken på 9 og 11 som har vært hjemme med henne den siste uken. (Ps ikke det at jeg tror noen ville gjort det uansett , men vil bare presisere det). Det er fullt mulig at hun har slått seg , da hun har har hatt litt fall den siste tiden. Men kan det være andre ting? Hun tok en rekke blodprøver for ca 1 mnd siden for jeg synes hun var så mye sløv og trett. Disse var normale og jeg vet hun bla ble sjekket for kreft og borrelia ... Vet ikke så mye mer for det var pappen son tok henne til legen og han er veldig dårlig på å viderebringe info dessverre :-( Anonymous poster hash: ae2d4...598
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Ta kontakt med legen som sjekket henne, be om resultatene (merkelig at du ikke har gjort det allerede når far ikke gidde å fortelle deg noe) og be om en ny time. Anonymous poster hash: 2154c...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå