Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Hva tenker dere om det? Bør vel nevnes at mannen kan være noe dominerende av natur Anonymous poster hash: 6410f...1b7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 At hun kunne vært hans datter og at det er litt.....æsj! Tenk at når han var like gammel som hun er nå så var hun en nyfødt baby. Dobbelt æsj! Anonymous poster hash: 55ed8...60f
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Alderen ser jeg ingen problemer med. Men at han er dominant hadde jeg vært skeptisk til, med mindre det er ei dame som vet å sette seg i respekt :-)
valkyrien Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Tenker at det er to voksne mennesker, og at det er fint for de.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Hva er galt med det? Eneste jeg ser problemer med er at han er dominant. Jeg flyttet sammen med mannen min når jeg var 19 år han var da 37 år. Vi holder fortsatt sammen etter 12 år. <3 Anonymous poster hash: 5c5fe...d64
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Tenker at om 20 år er dette et problem da han begynner "å falle sammen", mens hun er i sin beste alder! Anonymous poster hash: df9dd...eef
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Stakkars jente tenker jeg. Anonymous poster hash: 0f0f6...966
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Hva er galt med det? Eneste jeg ser problemer med er at han er dominant. Jeg flyttet sammen med mannen min når jeg var 19 år han var da 37 år. Vi holder fortsatt sammen etter 12 år. <3 Anonymous poster hash: 5c5fe...d64 Skjønner meg ikke på menn som må gå etter småjenter. Tenker de må ha en kortslutning ett sted som gjør at de ikke klarer å få seg dame på sin egen alder. Anonymous poster hash: 55ed8...60f
Fandens Oldemor Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 Jeg kjenner at jeg synes det blir litt ugreit når mannen kunne vært faren hennes. Synes det blir litt "pedofilt", i mangel av bedre ord. Kan ikke skjønne hva en voksen mann får ut av å være sammen med noen på barnas alder, hvis han hadde hatt noen. I tillegg høres jo akkurat denne mannen litt lite sjarmerende ut.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #10 Skrevet 23. juli 2014 Sku tru det var meg du snakka om. Bare at han er nå 45 og jeg 25 og vi har fått en baby. Mye opp og nedturer, men det tror jeg det er i alle forhold til tider Anonymous poster hash: ad64f...ab9
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. juli 2014 #11 Skrevet 23. juli 2014 Helt ærlig så syns jeg det er litt drøyt, ihvertfall om han er dominerende. Da håper jeg for guds skyld at damen har bein i nesen
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #12 Skrevet 23. juli 2014 Ei tidligere venninne er 26 nå, han er 49år. Vært sammen i 3-4år. Tror ikke forskjellen merkes før han begynner å dra enda litt mer på årene .. Anonymous poster hash: 25b7b...f1b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #13 Skrevet 23. juli 2014 Litt ekkelt. Tenker mitt. Anonymous poster hash: facb9...6b6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #14 Skrevet 23. juli 2014 Hva er galt med det? Eneste jeg ser problemer med er at han er dominant. Jeg flyttet sammen med mannen min når jeg var 19 år han var da 37 år. Vi holder fortsatt sammen etter 12 år. <3 Anonymous poster hash: 5c5fe...d64 Skjønner meg ikke på menn som må gå etter småjenter. Tenker de må ha en kortslutning ett sted som gjør at de ikke klarer å få seg dame på sin egen alder. Anonymous poster hash: 55ed8...60f Det er vel heller du som er litt kort som ikke forstår at kjærlighet ikke har noe med alder å gjøre. Vi har vært sammen i 12 år, er fortsatt gift, har 2 små barn, elsker hverandre høyt og har mange felles interesser. Anonymous poster hash: 5c5fe...d64
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #15 Skrevet 23. juli 2014 Hva er galt med det? Eneste jeg ser problemer med er at han er dominant. Jeg flyttet sammen med mannen min når jeg var 19 år han var da 37 år. Vi holder fortsatt sammen etter 12 år. <3 Anonymous poster hash: 5c5fe...d64 Skjønner meg ikke på menn som må gå etter småjenter. Tenker de må ha en kortslutning ett sted som gjør at de ikke klarer å få seg dame på sin egen alder. Anonymous poster hash: 55ed8...60f Det er vel heller du som er litt kort som ikke forstår at kjærlighet ikke har noe med alder å gjøre. Vi har vært sammen i 12 år, er fortsatt gift, har 2 små barn, elsker hverandre høyt og har mange felles interesser. Anonymous poster hash: 5c5fe...d64 Om en mann på 37 år har finner fellesskap og blir kjæreste med en tenåring så er det helt klart noe galt med ham. Kortslutning.no Anonymous poster hash: 55ed8...60f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #16 Skrevet 23. juli 2014 Hva er galt med det? Eneste jeg ser problemer med er at han er dominant. Jeg flyttet sammen med mannen min når jeg var 19 år han var da 37 år. Vi holder fortsatt sammen etter 12 år. <3 Anonymous poster hash: 5c5fe...d64 Skjønner meg ikke på menn som må gå etter småjenter. Tenker de må ha en kortslutning ett sted som gjør at de ikke klarer å få seg dame på sin egen alder. Anonymous poster hash: 55ed8...60f Det er vel heller du som er litt kort som ikke forstår at kjærlighet ikke har noe med alder å gjøre.Vi har vært sammen i 12 år, er fortsatt gift, har 2 små barn, elsker hverandre høyt og har mange felles interesser. Anonymous poster hash: 5c5fe...d64 Om en mann på 37 år har finner fellesskap og blir kjæreste med en tenåring så er det helt klart noe galt med ham. Kortslutning.no Anonymous poster hash: 55ed8...60f Deg om det. Du hadde nok blitt misunnelig hadde du sett hvor snill og kjærlig han er mot meg og hvor god pappa han er for barna våre. Hvor flink han er til alt og hvor kjekk han er. Men du får mene akuratt hva du vil, hva andre mener om oss gir vi blanke i gitt. Anonymous poster hash: 5c5fe...d64
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #17 Skrevet 23. juli 2014 Tenker at dette kan være venninna mi. Hun er bare sammen med menn på 40+. Anonymous poster hash: 66553...ef0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #18 Skrevet 23. juli 2014 Håper ikke det skjer datteren min. Jeg er 20 år eldre enn henne og min samboer er 19 år eldre. Tanken på at hun skal finne en mann på vår alder er merkelig. Det finnes mange rette der ute så håper ikke hun går for en som er 20 år eldre når det finnes mange på samme alder som sikkert kunne gjort henne like lykkelig. Anonymous poster hash: de72c...5db
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #19 Skrevet 23. juli 2014 De er voksne begge to, men hvis han er dominerende og hun virker "undertrykt", så ville jeg tenkt mitt. (At han finner ei ung kvinne for å ha noen å bestemme over og kontrollere) Virker det som et likeverdig forhold, så er de som sagt voksne begge to. Samme hvor snill pappa og god kjæreste mannen er, så tenker jeg at det må være utrolig kjipt å ha en mann på 60 mens man selv er 40, for ikke å snakke om når han er åtti og en selv seksti. Tro det eller ei: jeg misunner ingen det. Anonymous poster hash: 6be12...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå