Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Klær til begge ungene, mat såklart, noe cafeturer med venninner, og Sats regningen er trekt. Skammer meg! Har ca tjuetusen igjen og har jo samboer men har vært altfor uvettig med penger kun på en uke. Sykt. Anonymous poster hash: b936e...dc1
Elsker livet Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Da burde jeg også skamme meg, for jeg ser ikke på dette som tull. Eneste er at jeg ikke syns cafeturer er noe fornuftig å bruke penger på.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Samme her!! Klær.. Fysj.. Jojo, fikk handlet til bhgstart, men trenger vel ikke akkurat dyre merkeklær Dumme meg Anonymous poster hash: 0eab2...664
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Samme her!! Klær.. Fysj.. Jojo, fikk handlet til bhgstart, men trenger vel ikke akkurat dyre merkeklær Dumme megAnonymous poster hash: 0eab2...664 uff, jeg kjøper også bare merkeklær for bruk i barnehagen. Det er jo totalt unødvendig!! Anonymous poster hash: 1d01a...041
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Dra og bytt Anonymous poster hash: 54053...ea5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Så lenge du ikke går i minus og ikke bruker penger du ikke har råd til å bruke så ser jeg ikke noe galt i det du har gjort. Joda 5000 kr er mye penger men om du har kjøpt mat og klær så forsvinner jo pengene fort. Jeg har vanligvis stålkontroll på det økonomiske, men nå i sommer etter at jeg har betalt alt av regninger og satt av til de som kommer så har jeg latt ting fare litt. Det er ferie og vi skal kose oss. Spare gjør jeg hver mnd ellers i året. handler mat ca en gang i uka og år fort 1000kr på det. Har to barn og kleshandel kommer fort opp i noen tusen selv når jeg ikke kjøper dyre merkeklær. Men så handler jeg jo ikke klær til de hver mnd heller. Joda cafe besøk er ikke nødvendig men så lenge du ikke bruker tusenvis på dette hver mnd, har pengene og de ikke burde gå til regninger er det da lov å kose seg litt innimellom. Anonymous poster hash: c4b25...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå