Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Har en skikkelig sove baby her nå. Tre mnd. Hun sov lite på dagen igår, men sovna veldig tungt i tolv tida i natt. Sov helt til halv åtte! Spiste litt og sover videre, har ikke våkna enda... Er det varmen her på østlandet som har slått henne ut? Noen flere som har små som bare sover og sover? Anonymous poster hash: b05fc...218
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Ja. Alle sover. Små, store, hunder og katter. Slått ut hele gjengen. Var på stranden i går og alle var så slitne når de kom hjem at de tok en dupp i hver sin krok. Anonymous poster hash: e613a...81e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Det høres ut som hun får for lite væske. Anonymous poster hash: 03484...56b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Det høres ut som hun får for lite væske. Anonymous poster hash: 03484...56b Tanken har slått meg, hun spiser mme, men nå pga varmen har hun fått vann i tillegg. Hun er ikke dehydrert, og har rimelig mange flere tissebleier enn vanlig. Kan jo selvsagt tilby mer vann jeg og se om dethjelper Men det er godt å høre at flere blir slått ut av varmen. Virker jo logisk. Hun får jo først sove godt når solen er godt ned og det har blitt svalere i lufta. Anonymous poster hash: b05fc...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå