Gå til innhold

ut på tur aldri sur :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iallefall om man får seg nok og spise og drikke. Vi er fem stykker som i sommer skal 1 dag i legoland og 1 dag i dyreparken i Kristiansand. I tillegg håper jeg på fint vær slik at vi blir mange dager på stranda når vi er i Danmark. Siden eldstemann sliter litt med migrene (heldigvis blir det mindre og mindre, sannsynligvis en kombinasjon av at han har vokst av seg noe og har blitt bedre på forebygging) er det viktig og ha nok og drikke med oss. Når vi skal til dyreparken har vi mulighet til å fryse fryse ned noen vannflasker før vi drar slik at vi har kaldt vann hele dagen, men vi har ikke mulighet til når vi skal til legoland siden vi skal bo på hotell.Har planer om å spørre på hotellet om de har mulighet til å ha noen kjøleelementer i fryseren for oss over natta. Noen forslag om hvordan best mulig ha kald drikke med oss på tur? Har også planer om å ha med mat til lunsj+litt ekstra slik at vi bare kjøper oss varm mat en gang i løpet av dagen.. nå er minste også så stor at jeg ikke kan bruke henne som "unnskyldning" for å ha med vogn - forrige gang vi var i legoland lånte vi vogn i hovedsak for å slippe og bære ting og litt for hennes del...

Anonymous poster hash: 9e5f6...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til vognproblemet; Lån tralle:-) Slik det er i dyreparken :) helt geniale:-)

Skrevet

Så de har traller i legoland også? Genialt! Trodde de bare hadde vogner

Skrevet

Så de har traller i legoland også? Genialt! Trodde de bare hadde vognerAnonymous poster hash: 9e5f6...74a
Da kan jeg ta med kjølebaggen om de kan fryse kjøleelementene på hotellet

Skrevet

Ingen fler tips i tilfelle vi ikke orker å slepe rundt på en diger kjølebag? Fins det "kjølebagsekker"?

Skrevet

Hva med å kjøpe isbiter å ha oppi flaskene?

Anonymous poster hash: cbfba...9fd
Skrevet

Du får isolerte sekker. Kan sikkert ha kjøleelementer i de også.

Anonymous poster hash: 926a9...e52

Skrevet

Hva med å kjøpe isbiter å ha oppi flaskene? Anonymous poster hash: cbfba...9fd

God ide!

Skrevet

Du får isolerte sekker. Kan sikkert ha kjøleelementer i de også. Anonymous poster hash: 926a9...e52

Da ser jeg etter det på butikken etterpå. Om ikke mamma har det på hytta da. Vi overnatter der før vi skal til kristiandsans.

Skrevet

Finnes jo kjølebager som ikke er sånne harde og store. Men myke og mindre, nesten som vesker...

Anonymous poster hash: c4b83...b6b

Skrevet

Hvis du bruker termos med isbiter og van holder seg sikkert lenge kaldt

Skrevet

Søk på kjølebag best i test.

Anonymous poster hash: 84caf...57a

Skrevet

Finnes jo kjølebager som ikke er sånne harde og store. Men myke og mindre, nesten som vesker...

har kjøpt meg ett par sånne, men er usikker på hvor lenge de holder en varm dag. Den største har jeg pakka litt ting som ikke trenger å stå kalt men som er greit å ha når man stopper på rasteplass- engangsservice, våtservietter +++ - og ting vi trenger på kjøkkenet i feriehuset. Det jeg vurderer nå med den lille er å ha den i sekken med litt drikke og et kjøleelement eller to. Og kanskje investert en liten til og hatt matpakker i. Tror jeg får plass til to i den sekken jeg har tatt med for å ha som dagstursekk. Om ikke mamma har kjølesekk.

Skrevet

Hvis du bruker termos med isbiter og van holder seg sikkert lenge kaldt

jeg har for en gangs skyld faktisk pakka med meg termos på ferie så det skal jeg gjøre! Da skal jwg fryse ned isbiter nå.

Skrevet

Søk på kjølebag best i test.

Anonymous poster hash: 84caf...57a

skal gjøre det når jeg kommer meg inn på pc :)

Skrevet

Så de har traller i legoland også? Genialt! Trodde de bare hadde vogner

Tror de har det ja:-) De har jo det tilogmed på Tusenfryd:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...