Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Og jeg har jobbet med kroppen en stund, men det jeg lurer på er om det har noe for seg å trene 30 day shred (jillian) morgen OG kveld... Altså doble det disse 10 dagene for litt ekstra effekt.. Eller har det ikke så mye for seg? Anonymous poster hash: c28bd...a00
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på å gjøre! Du risikerer å bli overtrent, og da vil du samtidig svekke immunsystemet ditt - og det hjelper vel ikke med en minimal forskjell i kroppen som trolig bare du selv ser... hvis du blir syk? Restisuering mellom treningsøktene er like viktig som selve treningsøkten for å bygge kroppen. Stress heller ned og gled deg til bryllupet ditt Ha en flott bryllupsdag uten å være utslitt på forhånd Anonymous poster hash: 9c563...82c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Nei ikke gjør det! Som hun over skriver, ikke en god idé. Prøv å slappe av og nyte planleggingen og gled deg:) Den lille forskjellen du evt hadde fått til ville knapt vært merkbar for deg selv, men formen din kan være veldig preget. Anonymous poster hash: c45eb...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå