Gå til innhold

Kaffe, nakenhet og elsk,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i dagtidlig at det var overlevbar temperatur på verandaen, og det var kl 7 på morgenen. 20 varme viste gradestokken, og da ble det kaffe i trusa (og t-shirt).

Leste podus på dagbladet og holdt på å dette av stolen, jeg elsker Bjarne! Jeg vet det er teit, men den biikkja tar kaka.

I tillegg går min datter rundt naken i stua og sier at hvis hun tar på klær så kommer magen til å smelte, hvorfor bare magen kommer til smelte, det vet jeg ikke.

På tross av at jeg ikke er glad i sukker hver dag, så må jeg innrømme at det har blitt is nesten hver eneste dag denne uka, men det kan være fordi jeg elsker is.

Det er mye elsk, men jeg elsker elsk.

Eneste hat jeg har er at jeg vet det blir 30 varmegrader i dag også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Litt elsk og litt hat

Elsk - reddet en humle - den bakset i vannet og prøvde å komme opp. Jeg ned i fjæra med en kopp og fikk den ut av vannet og på tørt land. Der stod den en stund og fikk tørket seg. Helte ut litt juice som den åpenbart likte for da ble det futt!

Sol er elsk uansett, men det bikker fort over i hat når man har en kropp som ikke er god på varmeregulering og dermed smeller hodepinen til.

Varmen er også litt hat fordi mine gamle besteforeldre ikke takler varmen og jeg er redd for hva dette gjør med de. De er ikke råsterke fra før av:(

Og en elsk til - her kjører vi ambivalens så det holder!

Ncis på DVD - jeg ser poenget med mannfolk med livserfaring og hunkahunkofburninglove tendenser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...