Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Dere som er drevne... Har mannen kondom? Og hvilken stilling funker best? Anonymous poster hash: 16dbc...432
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Ingenting skal inn der møkka skal ut. Det er verken sunt eller særlig godt(subjektiv nå ja). Anonymous poster hash: 83664...0c7
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Dere som er drevne... Har mannen kondom? Og hvilken stilling funker best? Anonymous poster hash: 16dbc...432 Det har jeg prøvd en gang for mye. Mannen hadde vondt i kuken flere dager etterpå og jeg vondt i rompa. Innbiller meg at det var dette som ga meg hemoroider (uansett fint å skylde på). Brukte glidemiddel og kondom. Anonymous poster hash: 720fc...a82
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Prøver å bruke kondom, men av og til blir det glemt bort. Stillingen jeg liker best er når jeg ligger på magen og han er oppå meg. Anonymous poster hash: a6d23...fde
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Jeg må innrømme at analsex er noe jeg absolutt ikke liker! Samboeren min maser litt i ny og ned og sist ga jeg etter fordi jeg tenkte det kanskje holdt kjeften på han en stund. Endte med at det lukta bæsj! Sexy, nei! Og nå tror jeg det blir lenge til han maser igjen! Så det var jo egentlig greit. Takk for det. Bruker forresten ikke kondom, kun glidemiddel. Og han får selvfølgelig ikke lov til å gjøre noe annet enn anal når han først har begynt. Anonymous poster hash: 510e7...b92
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Har prøvd det endel ganger og når man føler for det er digg. Han bruker alltid kondom slik at vi lett kan gå over til vanlig sex igjen hvis vi blir lei. Han har tatt med rolig bakfra. Viktig å ikke pumpe på som vanlig baki der!😂😖 Anonymous poster hash: e09eb...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå