Gå til innhold

Hvordan bli kvitt muffinsmage og love handles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd alt unntatt rockering - jeg får ikke til å rocke siden jeg er alt for stiv i hoftene :( Har BMI på 19,7, så er overhode ikke feit og har ingenting å gå på med tanke på slanking. Puppene er i str 75AA, går jeg ned noe mer så mister jeg dem helt. Er ikke insulinresistent, spiser mye grønnsaker og rent kjøtt, men får begrenset med trening på grunn av helsa. Går på kortisonmedisiner daglig og steroider 3-4 ganger i året ca en uke om gangen. Noen med tips?

Anonymous poster hash: 7f3e5...048
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre hvor du evt har muffins mage og handles? Min bmi er på 22, men etter to KS fikk jeg sånn flott pølse. Kjærlighetshåndtak mine er nærmest umulig og i tillegg er hoftene meget høyr inni der så det gjør det enda verre!!! Og store pupper, og ribbein under der som ligger i slekta at står noe ut. Faen som jeg hater den magen !!!!!!!

Anonymous poster hash: e392b...56c

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du evt har muffins mage og handles? Min bmi er på 22, men etter to KS fikk jeg sånn flott pølse. Kjærlighetshåndtak mine er nærmest umulig og i tillegg er hoftene meget høyr inni der så det gjør det enda verre!!! Og store pupper, og ribbein under der som ligger i slekta at står noe ut. Faen som jeg hater den magen !!!!!!!

Anonymous poster hash: e392b...56c

Har muffinsmage under navelen og love handles på samme høyde ved hoftene. Har ikke hatt KS, men født 3 barn og har ikke-elastisk hud. Har hatt store mager alle de 3 gangene, siden fosteret lå med ryggen utover og morkaka lå oppå der igjen.

Skrevet

Dytt

Skrevet

Kan hende du faktisk må operere om ikke trening tar det.

Skrevet

Kan hende du faktisk må operere om ikke trening tar det.

Den er jeg litt enig i.

Anonymous poster hash: a9b9a...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...