Gå til innhold

Noen som har erfaring med STORE melbiller. (Ikke vanlige små)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Disse er ikke i matvarene, men i naturen. De har klart å fly inn, mest sannsynlig i fjor og lagt egg her i huset (hadde fuktskader i fjor)'

Nå er de altså så mange, og inne i huset.

Skadedyr kontrollen kommer om to uker, men noen med erfaring? De finnes jo ikke i kjøkkenskapet våres, kommer fra lister osv. Så ikke bare å vaske kjøkken og kaste mel..

Står lite info om hvor man finner de STORE melbillene ..

Anonymous poster hash: 6d1a8...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være kakerlakker dere har fått? Siden de er så store, mener jeg. Kan kl ligne litt.

Anonymous poster hash: 7b268...568

Skrevet

Kan det være kakerlakker dere har fått? Siden de er så store, mener jeg. Kan kl ligne litt. Anonymous poster hash: 7b268...568

Nei, er visst store melbiller. Har hatt en fra antisimex her, men han kommer tilbake om to uker. Han sa de gjerne blir borte og kommer utenfra og bla bla, men nå har vi drept over 20 stk de siste dagene. Og oddsen er liten for at de har flydd inn hit alle sammen. Naboene har igjen. Hehe

Vet de mest sannsynlig har et formeringssted her, men siden det ikke er på kjøkken og mat, hvor?

HI

Anonymous poster hash: 6d1a8...b3c

Skrevet

Kjøp insektsspray og spray langs lister,i romma der de er,og se om det hjelper,jeg ville også fjernet noen lister,sett bak skap og hyller.hadde slikt på kjøkkenet for halvannen år siden,og de gjemte seg bak kjøkkenskap.

Skrevet

Kast all mat som ikke er hermetisk lukket, støvsuge og vask alt! Noe dritt. Mulig det må sprayes :/

Anonymous poster hash: 84d52...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...