Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Han er 18 mnd, har vært flink til å spise frem til han fylte 1 år, så har det sakte men sikkert dabbet av. Han spiser det meste av frukt, og brødskiver, men nå er det kun kaviar som gjelder, kjøttpålegg er helt uaktuelt, da spiser han heller uten pålegg. Jeg får ikke i han grønnsaker, selv om han har hatt det på tallerkenen sin hver dag fra han har spist samme mat som oss. Han er flink til å smake, men jeg ser på han at han ikke liker det, rynker på nesa eller grøsser. Føler at det blir veldig ensformig i matveien, og jeg er redd han ikke får i seg alle næringstoffene han trenger. Dette er vel kanskje bare en fase, men allikevel.. Noen som har noen gode tips og råd til meg? Anonymous poster hash: a7a2d...54b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Jeg ville gitt et måltid med "babygrøt" (nestle, Hipp, SMåfolk) til kvelds. Den er tilsatt vitaminer og mineraler og med en god porsjon av denne, og litt brødmat (grovt brød), frukt, og melk + en yoghurt per dag er mye gjort. Han spiser kanskje pølser? Fiskekaker? Du kan også gi en multivitamin tablett for barn 3-4 dager i uken. De har tyggetabletter som er grei å få i barna fra Nycoplus og den inneholder jern. Anonymous poster hash: 9ec52...dc6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Jeg ville gitt et måltid med "babygrøt" (nestle, Hipp, SMåfolk) til kvelds. Den er tilsatt vitaminer og mineraler og med en god porsjon av denne, og litt brødmat (grovt brød), frukt, og melk + en yoghurt per dag er mye gjort. Han spiser kanskje pølser? Fiskekaker? Du kan også gi en multivitamin tablett for barn 3-4 dager i uken. De har tyggetabletter som er grei å få i barna fra Nycoplus og den inneholder jern. Anonymous poster hash: 9ec52...dc6 Takk for svar. Han får fortsatt grøt til kvelds, det er det eneste måltidet jeg føler meg sikker på at han spiser seg mett på. Drikker masse melk, og han får grovbrød Multivitamin skal jeg kjøpe, jeg har faktisk ikke tenkt på at man får kjøpt det til så små, takk for tips Anonymous poster hash: a7a2d...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå