Gå til innhold

Dere som tar bussen til bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med barn under to år som ikke bruker vogna, tar dere med pute til barnet eller sitter det i fanget?

 

Anonymous poster hash: 63bb5...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pute?



Anonymous poster hash: d62ae...b10
Skrevet

Hvor langt tar du bussen? 

I lokalbussene er det vanlig å sitte i vanlig busssete, ungen sitter av og til på fanget. 

Det er knapt nok seler på bussene her hvor jeg bor.



Anonymous poster hash: 0a7b4...27b
Skrevet

Bussene vi har her har to barneseter bak to av bussetene, som man kan "vippe" ut. 



Anonymous poster hash: 05098...9ea
Skrevet

Nye busser i Buskerud og de har innebygde barneseter ( 2 i vær buss) Ellers sitter de på fanget eller ved siden av.

 

Anonymous poster hash: 7b618...4cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...