Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Med barn under to år som ikke bruker vogna, tar dere med pute til barnet eller sitter det i fanget? Anonymous poster hash: 63bb5...aa6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Pute? Anonymous poster hash: d62ae...b10
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Hvor langt tar du bussen? I lokalbussene er det vanlig å sitte i vanlig busssete, ungen sitter av og til på fanget. Det er knapt nok seler på bussene her hvor jeg bor. Anonymous poster hash: 0a7b4...27b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Bussene vi har her har to barneseter bak to av bussetene, som man kan "vippe" ut. Anonymous poster hash: 05098...9ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Nye busser i Buskerud og de har innebygde barneseter ( 2 i vær buss) Ellers sitter de på fanget eller ved siden av. Anonymous poster hash: 7b618...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå