Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Har tre barn under fem år. Vi gidder rett og slett ikke dra på stranda. Det er så mye pikk pakk å dra med seg og barna må vi holde øye med konstant. Derfor er det enklere å være hjemme i hagen. Men i morgen tror jeg vi må på stranda. Det er jo så varmt. Anonymous poster hash: 081bb...9c8
me_87 Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Sønnen min på snart 3 år vil heller bade i bassenget sitt rett utenfor huset ettersom det er varmere vann i det bassenget. Det gjør meg absolutt ingenting så da koser vi oss heller her Innimellom drar vi selvsagt på stranden likevel,men de fleste dagene har vi enten vært på besøk eller koset oss her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Folk tenker vel st jeg er lat som ikke har på stranda i helga... Jeg hadde fri, men mannen jobbet. Solen strålte og det var varmt!!! Alle var på stranda. Men jeg hadde ikke bil, så da møtte vi ha bært alt mulig med oss nedover. Hadde sikkert gått greit en vei, men opp igjen med tre Trette barn, en av D nekter å gå når han er trøtt, så jeg hadde måtte bært ham.. Såååå nei! Vi ble hjemme! Var på stranda i dag og i går da... Hadde bil;) Sorry, masse skriveleifer. Mobilen "retter" ordene mine... Anonymous poster hash: 7a653...c44
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Må si det at jeg har ikke vært på stranda på mange år, og ikke skal jeg det heller med mindre vi reiser utaskjærs. Her burker vi hagen med badebasseng, spreder under trampolina og koser oss, ellers så går vi inn til noen tjern som ligger i skogen her å bader der i steden. Jeg orker rett og slett ikke å ligge som sild i tønne med alt fra småbarnsfamilier til fjortiser med baller, musikk og grilling, det passer meg rett og slett ikke og blir helt stressa av det, mye bedre å kunne slappe av ordentlig hjemme i steden. Anonymous poster hash: fef79...830
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Hvor mye må dere egentlig ta med dere for å bade? Dere trenger jo ikke noe mer enn en badebukse eller badedrakt og et håndkle til hver. Ikke det at det er noen nødvendighet å dra på stranda hver dag, men det er ikke nødvendig å dra med seg bagasje som om du skulle være borte i 4 uker. Anonymous poster hash: 3b057...465
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Vi har også tre barn under fem år og vi er på stranda hver dag! Ellers tror jeg vi ville fått nervøst sammenbrudd hele gjengen. Mye å ordne ja, og travelt mens vi er der. Men fin avveksling og ungene stortrives! Anonymous poster hash: 20370...997
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Fatter ikke hvorfor jeg skal dra på stranda. Jeg liker ikke særlig godt å bade, jeg dusjer i stedet. Ligge i sola klarer jeg ikke. Mannen tar med seg ungene og bader. Da bader de, og kommer hjem. Har med seg håndklær, that's it. Anonymous poster hash: a7f88...7f4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Vi tar bare et kveldsbad på en times tid. Orker ikke være der hele dagen, med mat og det hele. Anonymous poster hash: 21bd9...894
Gjest Julia1984 Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Hmm, er på stranda fra tidlig til sentrum og vi elsker det hele gjengen. Barna bader masse, vi spiser og koser oss. Barna hadde kjedet seg med plaske basseng og spreder
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Har tre barn under fem år. Vi gidder rett og slett ikke dra på stranda. Det er så mye pikk pakk å dra med seg og barna må vi holde øye med konstant. Derfor er det enklere å være hjemme i hagen. Men i morgen tror jeg vi må på stranda. Det er jo så varmt. Anonymous poster hash: 081bb...9c8 Hvordan får du barna trygge i vann når de aldri bader? Jammen ikke rart det er mange unger som ikke kan svømme i dag, rett og slett latskap fra foreldrene. Svømmeopplæring begynner med tilvenning og lek i sjøen fra de er ganske små Anonymous poster hash: 42632...1ad
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Hvor mye må dere egentlig ta med dere for å bade? Dere trenger jo ikke noe mer enn en badebukse eller badedrakt og et håndkle til hver. Ikke det at det er noen nødvendighet å dra på stranda hver dag, men det er ikke nødvendig å dra med seg bagasje som om du skulle være borte i 4 uker. Anonymous poster hash: 3b057...465 Med små barn må man gjerne ha med vogn med nett for soving ( mye veps og klegg her) bleieskift, vann/ drikkeflasker og noe mat da det alltid er en som er sulten. Så er det bøtter og spader evt håv, armringer eller redningsvester samt solskjerming/ halvtelt om baby er med og det ikke er skygge på stedet. Blir litt. Jeg gidder heller ikke dra hver dag. Anonymous poster hash: 68c3c...cc0
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Jeg vil ikke på stranda pga jeg er overvektig. Orker ikke å se meg rundt på alle slanke mødre som tydeligvis dømmer meg for mitt utseende. Så her er det mannen som drar på stranda med sønnen vår. Anonymous poster hash: 68d06...609
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Gjør det enkelt: Ta badetøyet under klærne, rask med deg like mange håndklær som det er folk, bland saft eller noe annet ha med i en drikkeflaske. Spis før dere drar, så slipper dere å tenke på mat. Har tre barn, riktignok under 6 år og vi har vært på stranda hver dag nå. Det tar meg ti minutter å pakke, vips er vi i bilen og på veien. Og til deg over som er overvektig, jeg er ingen sylfide selv. Hva andre måtte synes om meg, Driter jeg i. Og det burde du gjøre også, man lever bare en gang, og barna er små nå, ikke om 20 år når fettet er vekk. Anonymous poster hash: 0b5ba...e99
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Må si det at jeg har ikke vært på stranda på mange år, og ikke skal jeg det heller med mindre vi reiser utaskjærs. Her burker vi hagen med badebasseng, spreder under trampolina og koser oss, ellers så går vi inn til noen tjern som ligger i skogen her å bader der i steden. Jeg orker rett og slett ikke å ligge som sild i tønne med alt fra småbarnsfamilier til fjortiser med baller, musikk og grilling, det passer meg rett og slett ikke og blir helt stressa av det, mye bedre å kunne slappe av ordentlig hjemme i steden. Anonymous poster hash: fef79...830 Huff, nå blir jeg sikkert stemplet som hysterisk eller gal. Men jeg håper inderlig at du ikke lar barn hoppe på våt trampoline med vannspreder under? Jeg har sett så mange stygge skader på grunn av våt trampoline. Blant annet en liten gutt som knakk ryggen og ble lam. Anonymous poster hash: 803d7...8f3
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 Vi har vært på stranda 6 dager på rad nå. Kjedelig for oss voksne i lengden, men ungene elsker det så da er det greit. Anonymous poster hash: 7ad88...cb1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Jeg vil ikke på stranda pga jeg er overvektig. Orker ikke å se meg rundt på alle slanke mødre som tydeligvis dømmer meg for mitt utseende. Så her er det mannen som drar på stranda med sønnen vår. Anonymous poster hash: 68d06...609 Jeg er overvektig og litt til,men lar ikke det stoppe meg for å glede barna. Har sluttet å bry meg om hva andre måtte tenke om meg. Gud så deilig å være voksen:) Anonymous poster hash: 7ad88...cb1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 Må si det at jeg har ikke vært på stranda på mange år, og ikke skal jeg det heller med mindre vi reiser utaskjærs. Her burker vi hagen med badebasseng, spreder under trampolina og koser oss, ellers så går vi inn til noen tjern som ligger i skogen her å bader der i steden. Jeg orker rett og slett ikke å ligge som sild i tønne med alt fra småbarnsfamilier til fjortiser med baller, musikk og grilling, det passer meg rett og slett ikke og blir helt stressa av det, mye bedre å kunne slappe av ordentlig hjemme i steden. Anonymous poster hash: fef79...830 Huff, nå blir jeg sikkert stemplet som hysterisk eller gal. Men jeg håper inderlig at du ikke lar barn hoppe på våt trampoline med vannspreder under? Jeg har sett så mange stygge skader på grunn av våt trampoline. Blant annet en liten gutt som knakk ryggen og ble lam. Anonymous poster hash: 803d7...8f3 Hvordan skjedde det? Anonymous poster hash: 332b4...bef
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 Mye å drasse med seg, men jeg gjør det for barnas skyld! Det er sommer og de storkoser seg på stranda! Anonymous poster hash: 42632...1ad
Elsker livet Skrevet 22. juli 2014 #19 Skrevet 22. juli 2014 Vi går heller ikke på stranda, men vi bader i elva nå som det er lite strøm. Vi tar badetøy, redningsvester og badesko på hjemme, tar med et par håndkler. De som vil ha andre flyteredskaper må bære det selv. Jeg bærer minstemanns badering. Ligger å plasker en stund og drar rett hjem etterpå. Det er relativt enkelt. Alle får kjølt seg ned, vi slår ihjel ett par timer og alle er relativt rene etterpå.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #20 Skrevet 22. juli 2014 Jeg vil ikke på stranda pga jeg er overvektig. Orker ikke å se meg rundt på alle slanke mødre som tydeligvis dømmer meg for mitt utseende. Så her er det mannen som drar på stranda med sønnen vår. Anonymous poster hash: 68d06...609 Jeg er overvektig og litt til,men lar ikke det stoppe meg for å glede barna.Har sluttet å bry meg om hva andre måtte tenke om meg. Gud så deilig å være voksen:) Anonymous poster hash: 7ad88...cb1 Er voksen jeg også med mine 38 år. Prøver så godt jeg kan å leve som normalt fordi, men strandliv i Norge er jeg ikke god på. Og ikke bedre etter å ha lest alle hetsetrådene. Enn hvis jeg hadde hatt med en juiceboks og en kjekspakke til sønnen... Da hadde de rundt meg tenkt sitt da.. Orker ikke å bli uglesett og bli sett ned på. Vi har et sunt kosthold vi, men på stranda kan vi nok ha med både kjekse og juice. Så selv om jeg er voksen, så sliter jeg veldig med min overvekt. ( har prøvd og prøvd for å gå ned, men flesket sitter det) Anonymous poster hash: 68d06...609
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #21 Skrevet 23. juli 2014 Har tre barn under fem år. Vi gidder rett og slett ikke dra på stranda. Det er så mye pikk pakk å dra med seg og barna må vi holde øye med konstant. Derfor er det enklere å være hjemme i hagen. Men i morgen tror jeg vi må på stranda. Det er jo så varmt. Anonymous poster hash: 081bb...9c8 Hvordan får du barna trygge i vann når de aldri bader?Jammen ikke rart det er mange unger som ikke kan svømme i dag, rett og slett latskap fra foreldrene. Svømmeopplæring begynner med tilvenning og lek i sjøen fra de er ganske små Anonymous poster hash: 42632...1ad Vi bader i oppvarmet basseng hver lørdag hele høsten og vinteren. I tillegg er vi mye på stranda når vi er i leiligheten vår i Spania et par ganger i året. Hi Anonymous poster hash: 081bb...9c8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #22 Skrevet 23. juli 2014 Fatter ikke hvor du mener alle de slanke perfekte mødrene er... Ser ikke mange av de selv. De fleste bærer preg av å ha blitt mammaer. Noen unge mødre ( voksne med gode gener) som tar vare på kroppen er det selvfølgelig men de er i mindretall. Anonymous poster hash: 6ae03...2ab
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #23 Skrevet 23. juli 2014 Man trenger ikke dra på en strand som er stappfull da. Vi drar alltid på strender der vi er alene. Ikke de peneste men gjør nytten Hater å vise meg halvnaken, så en vanlig strand hadde ikke vært aktuelt. Mange av mine venninner føler og gjør likt, så vi kan fort være 2-3 sammen med alle barna. Men ikke stranda hver dag nei Anonymous poster hash: b0544...c4b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #24 Skrevet 23. juli 2014 Jeg vil ikke på stranda pga jeg er overvektig. Orker ikke å se meg rundt på alle slanke mødre som tydeligvis dømmer meg for mitt utseende. Så her er det mannen som drar på stranda med sønnen vår. Anonymous poster hash: 68d06...609 Jeg er overvektig og litt til,men lar ikke det stoppe meg for å glede barna.Har sluttet å bry meg om hva andre måtte tenke om meg. Gud så deilig å være voksen:) Anonymous poster hash: 7ad88...cb1 Er voksen jeg også med mine 38 år. Prøver så godt jeg kan å leve som normalt fordi, men strandliv i Norge er jeg ikke god på. Og ikke bedre etter å ha lest alle hetsetrådene. Enn hvis jeg hadde hatt med en juiceboks og en kjekspakke til sønnen... Da hadde de rundt meg tenkt sitt da.. Orker ikke å bli uglesett og bli sett ned på. Vi har et sunt kosthold vi, men på stranda kan vi nok ha med både kjekse og juice. Så selv om jeg er voksen, så sliter jeg veldig med min overvekt. ( har prøvd og prøvd for å gå ned, men flesket sitter det) Anonymous poster hash: 68d06...609 Ja, om både du og sønnen din er overvektige og du forer ham med juice og en pakke kjeks på stranda hadde nok mange tenkt sitt. Det er ikke det mest fornuftige å proppe i et barn om det trenger å gå ned i vekt i forhold til høyden. Man må ikke spise eller drikke søtt selv om man er på stranda. Anonymous poster hash: 3b057...465
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #25 Skrevet 23. juli 2014 Jeg vil ikke på stranda pga jeg er overvektig. Orker ikke å se meg rundt på alle slanke mødre som tydeligvis dømmer meg for mitt utseende. Så her er det mannen som drar på stranda med sønnen vår. Anonymous poster hash: 68d06...609 Jeg er overvektig og litt til,men lar ikke det stoppe meg for å glede barna.Har sluttet å bry meg om hva andre måtte tenke om meg. Gud så deilig å være voksen:) Anonymous poster hash: 7ad88...cb1 Er voksen jeg også med mine 38 år. Prøver så godt jeg kan å leve som normalt fordi, men strandliv i Norge er jeg ikke god på. Og ikke bedre etter å ha lest alle hetsetrådene. Enn hvis jeg hadde hatt med en juiceboks og en kjekspakke til sønnen... Da hadde de rundt meg tenkt sitt da.. Orker ikke å bli uglesett og bli sett ned på. Vi har et sunt kosthold vi, men på stranda kan vi nok ha med både kjekse og juice. Så selv om jeg er voksen, så sliter jeg veldig med min overvekt. ( har prøvd og prøvd for å gå ned, men flesket sitter det) Anonymous poster hash: 68d06...609 Hvorfor lar du deg styre av hva andre(på DIB!!) synes? Anonymous poster hash: 0b5ba...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå