Gå til innhold

Er partneren din helt oppslukt av deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mannen min er jeg det mest enestående som finnes, han gir meg ofte komplimenter, blunker, stryker meg over håret, kysser, klemmer og tar på meg sånn i forbifarten. Vi har vært sammen i 15 år og har 3 barn. Vi har det veldig bra, men av og til blir jeg nesten litt kvalt av all oppmerksomheten. Jeg har selvsagt forsøkt å snakke med han om min trang til litt rom, selv om jeg elsker han over alt, men han skjønner det ikke og blir såret dersom jeg er litt avvisende.

Er dette et luksusproblem, eller skjønner noen hvordan jeg har det? Råd?

Anonymous poster hash: 70935...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si han er det. Og jeg tror nok jeg hadde følt meg litt kvalt om han oppførte seg sånn som du beskriver hele tiden

Anonymous poster hash: 25a6c...5d4
Skrevet

du, jeg har vært borti liknende. alle elsker jo det du har der, for en mann! men alt med måte.. hadde feks min samboer fortalt at han elsket meg hver bidige dag, hadde det jo mistet mye av sin betydning. nå til dags mister man fort gnisten, så at han etter 15 år likevel synes du er like fantastisk er jo bare helt nydelig å høre! men jeg ser hva du mener, litt mye av det gode. vi er veldig flinke til slike småting, for jeg vil ikke ende opp i et forhold der vi sitter i hver vår ende av sofaen og ser på tv. så litt kos hver dag er bare supert! men til og med jeg som elsker slikt hadde fått litt nok i store mengder

Anonymous poster hash: eb169...2f0
Skrevet

Han er inne oppslukt som i konstant klåing og si han elsker meg.

Men jeg er hans førsteprioritet. Jeg og barnet.

Om jeg bader f.eks kommer han inn etter en stund og prater og for å gi meg håndkle når jeg er ferdig.

Han tenker alltid på oss, og kjøper ting han vet jeg/vi er glad i.

Han kjøper f.eks ob når det nærmer seg den tiden for han vet jeg ikke liker det.

Får hyggelige mld hver dag. Vi har et enormt begjær oss i mellom.

Anonymous poster hash: 1242c...84a

Skrevet

Det er jo bedre den veien enn motsatt, men jeg hadde nok følt det på samme måte som deg - too much

Anonymous poster hash: c2b53...85a

Skrevet

Ja, vet jeg er heldig med mannen. Må prøve å holde fast på at det hadde vært verre dersom han var uinteressert i meg. 😀

Hi

Skrevet

Jeg syns han høres fantastisk ut :) Mannen min er flink til sånt for det meste, men så kan det gå perioder hvor jeg savner litt ekstra oppmerksomhet. Jeg er kanskje litt mer som mannen din og jeg får av og til beskjed om at jeg er litt klengete, hehe. Alt med måte får jeg høre, men jeg vil jo bare vise hvor mye jeg bryr meg :)

Anonymous poster hash: edc8e...1dc

Skrevet

Ingen andre med partner som gir dere mye oppmerksomhet?

Skrevet

Mannen til venninna mi gir henne mye oppmerksomhet, hun føler seg kvalt. Han åpner døra for henne på HVER enete butikk, restaurant, hjemme os. Åpner bildøra. Vi campet med de for to uker siden og hver gang hun skulle inn i campingvogna løp han bort ognåpnet døra for henne. Helt forjælvlig.

Anonymous poster hash: c1c89...7de

Skrevet

Mannen min er også veldig flink på å gi oppmerksomhet. Men, jeg føler det stort sett går greit. Er ikke slik at han åpner alle dører for meg, meg merker han alltid setter meg og barna først.

Stryker meg over håret, kysser meg, og sier han elsker meg hver dag. Kjøper små ting han vet jeg liker o.s.v. Tenker jeg er heldig. Har nok av venninner som aldri får oppmerksomhet av mannen sin. 

Anonymous poster hash: b610f...c10
Skrevet

Han er mer oppslukt i sine egne problemer.

Er jeg sliten en dag er vanlig respons: "Hvis du tror du er sliten, tenk på meg..."

Jeg blir gal, og det er ikke mange romantiske følelser igjen. Men han er en god far.

Anonymous poster hash: df664...1e4

Skrevet

Vi er begge helt oppslukt og hodestups forelsket i hverandre og elske rå være sammen. Men vi er også flinke til å planlegge å være med våre venner uten hverandre. Da savner vi hverandre. Men det er viktig for oss å ha andre voksne å omgås. Vi var begge med ulike venner igår og er det minimum en gang i løpet av hver uke. Og ofte ar en av oss en venn på besøk mens den andre av oss pisker med barnet eller noe annet :)

Det føler vi er godt for oss og sunt.

Skrevet

Hos oss er det jeg som er den "innpåslitne". Mannen er ikke så glad i nærhet, mens jeg ikke kan få nok av det. Når barnet er lagt for kvelden, føler jeg meg helt ensom, og vil gjerne være inntil mannen. Men han liker det dårlig. 

Jeg aksepterer hans grenser, men føler meg ofte uelsket og lite verdsatt når jeg alltid må holde avstand, og han ikke kan motta litt av kjærligheten min engang, uten å føle seg kvalt. 

Setter jeg meg på fanget, blir jeg jaget bort. Setter jeg meg tett inntil, flytter han seg bort, eller skyver meg unna, for det "blir for tett". Sier jeg at jeg elsker ham, svarer han med "så fint". Stryker jeg ham over armen/håret/hvor enn, trekker han seg unna, og vil helt tydelig ikke bli tatt på. Det er sårt og vondt å bli avvist hele tiden, men når natten kommer, vil han i hvert fall holde rundt meg, og sier da som oftest at han elsker meg også...

Anonymous poster hash: 3f81c...69a
Skrevet

Min er også slik. Kos og klem hver dag. Holde hånda og stryke på. Godt å bli elsket. Mitt problem er at han alltid gjør det slik at jeg ikke rekker ta initiativ til det. Jeg er nå høygravid og sliten og trenger litt mer rom om dagen. Er varm og klam.

Får meg ikke til å be han roe litt ned. Han viser jo bare at han elsker meg. Jeg elsker også han, høyere en himmelen. Likevel, det kan bli for mye.

Anonymous poster hash: 29fde...508

Skrevet

Nei han er ikke det. Får aldri oppmerksomhet.

Skrevet

Han gir masse oppmerksomhet vis det ligger sec ikke luften. Vet han at det er utelukket er jeg en hvem som helst kompis for han

Anonymous poster hash: f4ec9...cf7

Skrevet

Han er i helt andre enden av "helt oppslukt"-skalaen..

Anonymous poster hash: 8deab...4a2

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er inne oppslukt som i konstant klåing og si han elsker meg.

Men jeg er hans førsteprioritet. Jeg og barnet.

Om jeg bader f.eks kommer han inn etter en stund og prater og for å gi meg håndkle når jeg er ferdig.

Han tenker alltid på oss, og kjøper ting han vet jeg/vi er glad i.

Han kjøper f.eks ob når det nærmer seg den tiden for han vet jeg ikke liker det.

Får hyggelige mld hver dag. Vi har et enormt begjær oss i mellom.

Anonymous poster hash: 1242c...84a

Oj... Dette hadde jeg fått noia av. Mannen kommer med kaffe på senga til meg ganske ofte, og kysser meg flere ganger om dagen. Men å sitte på badet mens jeg vasker meg, elle kjøpe OB til meg, det hadde føltes klamt.

Vi er nok ganske forskjellige!

Gjest Antarctica
Skrevet

Og ofte ar en av oss en venn på besøk mens den andre av oss pisker med barnet eller noe annet :)

Det føler vi er godt for oss og sunt.

Pisker med barnet?? Godt og sunt!?!

Jeg ringer barnevernet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...