Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Sliter med å sove om nettene, sliter med forholdet (mye stress) og jeg har trang for å ta meg et glass vin som fort blir til tre før jeg legger meg mens jeg leser en bok. Har angst, men står opp tidlig om morgen, går til jobb og fungerer som bare det. Problemet mitt er at jeg ikke merker så mye når jeg drikker vin lengre, og jeg må bare ha det for å kunne sove Jeg har prøvd å kutte ut vin, men det varer bare for en ukes tid. Ønsker virkelig å kutte ut vinen, men sliter med angst for å snakke med en lege ( har dårlig erfaring med leger) Hva tenker dere om meg ? Anonymous poster hash: 503f0...e93
<3 2G <3 Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 At du trenger hjelp. Du ser jo selv at du er i ett dårlig mønster, det er bra Du må nok snakke med legen eller kontakte privat psykolog feks.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Enig med 2G. Det at du ser problemet er flott, HI Om du ikke er fornøyd med legen du har nå så forhør deg rundt og se om det er en lege i området som kanskje er bedre for deg. Man skal aldri slå seg til ro med å ha en lege som ikke er dyktig - eller som man selv ikke går overens med selv om legen er dyktig. Du trenger hjelp, og da må du be om det. Ikke la dette gå så langt at du sitter i det og ikke kommer ut av det selv. Du risikerer å få et alvorlig alkoholproblem, og det tror jeg ikke du vil. Så snakk med en lege eller en privat psykolog. Du kan komme deg ut av dette og få det godt igjen Anonymous poster hash: c10c3...ab8
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Ja, du har et problem. Du selvmedisinerer deg med alkohol. Det positive er at du innser at det er feil og neste skritt er å oppsøke hjelp hos fagfolk. Anonymous poster hash: 4c333...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå