Gå til innhold

kjemisk graviditet, hvor blir det av blødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært borte i lignende ? kan det være noe galt, evt noe å dra til lege for hvis ikke blødningen kommer snart?

Anonymous poster hash: 07307...eef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at det er en kjemisk dersom du ikke blør?

Anonymous poster hash: 36c39...7ca
Skrevet

snakket med min fastlege som sa at det kunne være kjemisk graviditet fordi jeg fikk positiv test og to dager senere fikk jeg negativ test. legen sa jeg burde vente en blødning snart. burde den ikke komme snart da?

Skrevet

snakket med min fastlege som sa at det kunne være kjemisk graviditet fordi jeg fikk positiv test og to dager senere fikk jeg negativ test. legen sa jeg burde vente en blødning snart. burde den ikke komme snart da?

Ok, når jeg opplevde det kom blødningen etter 4-5 dager.

Men har den ikke kommet på en uke ta kontakt med legen igjen.

Kan hende du har en MA og kroppen trenger medisinsk hjelp for å rydde opp.

NB: Dersom du brått får feber, drar du til legen med en gang på grunn av infeksjonsfare..

Masse lykke til videre, og stor klem til deg

Anonymous poster hash: 36c39...7ca

Skrevet

Har du testet på nytt igjen så du er helt sikker på at det ikke var feil på test nr to?

Ellers sier jeg det samme som hun over.

Skrevet

takk :-) har tatt test i dag også, fortsatt negative.  da er det bare å vente :-)

Skrevet

da jeg ventet på graviditeten min, ble blødningen utsatt i dagesvis. jo mer jeg ventet, lo lengre ble alt utsatt

Skrevet

Lurer på det samme selv. Har fått positive tester og nå bare negative :-( ikke begynt å blø enda. Er nå 4 dagen etter jeg fikk den første negative. Vet ikke om jeg burde kontakte legen eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...