Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Sønnen min fikk plass i bhg etter andre opptak. Vi har ikke vært der enda, verken tilvenning eller på besøk. Dette er første barnet mitt og alt er nytt for meg enda. Tenkte å kontakte bhg snart. Så over til saken, da jeg søkte satte jeg dato deb datoen jeg begynner å studere, men kanskje det er lurt at han starter noen dager før? Får jeg i såfall flyttet datoen? Takker for alle svar Anonymous poster hash: 319d3...733
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 ta kontakt med bhg så snart det er mulig barnet skal jo ha 3 dager tilvenning, og da kan du ikke være på skolen. (med mindre mannen din tar tilvenningen da!) Anonymous poster hash: 0ad94...d22
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Har du fått brev fra bhg etter at du takket ja til plassen? Der skal datoen og klokke slett ungen skal starter og informasjon om tilvenningen stå. De fleste bhg har startdato mellom 1.og 15. august. Som regler kommer du ca. 10.00 første dagen og blir 2-3 timer. Det er stort sett 3 tilvennings dager, men enkelte unger trenger mer.( og noen mye mer). Har du ikke hørt noe fra bhg enda ringer du i morgen for informasjon og for å sjekke at dere står på listene deres. Anonymous poster hash: d7f98...c49
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Har du fått ønsket dato som oppstartsdato eller må barnet begynne ved nytt barnehageår? Om barnet får begynne før tiden kommer an på om de har nok ansatte og om de har faste ansatte på jobb. Anonymous poster hash: 6ebf4...e4f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Har du fått brev fra bhg etter at du takket ja til plassen? Der skal datoen og klokke slett ungen skal starter og informasjon om tilvenningen stå. De fleste bhg har startdato mellom 1.og 15. august. Som regler kommer du ca. 10.00 første dagen og blir 2-3 timer. Det er stort sett 3 tilvennings dager, men enkelte unger trenger mer.( og noen mye mer). Har du ikke hørt noe fra bhg enda ringer du i morgen for informasjon og for å sjekke at dere står på listene deres. Anonymous poster hash: d7f98...c49 Jeg har takket ja til plassen med verken fått brev eller email. Skal ta en telefon dit imorgen. Takk for svar Anonymous poster hash: 319d3...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå