Gå til innhold

Ventetid, fvk, tålmodighetsprøve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter på time hos fvk. Mitt forslag, siden jeg ville gi forholdet en siste sjanse.

Jeg forsøker virkelig å smile om dagene og holde sinnet og tristheten inni meg, men denne ventetiden er virkelig en tålmodighetsprøve. Jeg holder på å sprekke! For hver dag som går så kjenner jeg at jeg orker ikke mer!

Jeg er så lei lei lei!!!

Jeg synes mannen blir mer ufyselig, ekkel, taperslig og motbydelig for hver dag. Han maser, klager og hakker på meg, og noen ganger kjenner jeg at jeg vil smelle noe i hodet på han (-noe jeg selvfølgelig ikke gjør). Innimellom håper jeg litt at han kommer utfor en ulykke,... (-det sier vel en del om mine følelser for han?)

Jeg forsøker å snakke rolig og sakelig med han, men enten så blir han sint og kommer med usakelige ting for å forsvare seg, eller så begynner han å grine "fordi han har hatt det så tøft, og han skal selvfølgelig skjerpe seg" -noe som skjer i kanskje tre dager..

Jeg er så forbanna lei! Det føles ut som jeg har vært i en boble de siste årene, og at jeg nå akkurat har våknet opp og ser alt klart.

Jeg vil ut, jeg vil ikke mer. Jeg skulle ønske at han flyttet igår!

Aner ikke hvor lenge vi har ventet på time nå, 6 uker kanskje? Det kommer til å bli med den timen, ingen flere sjanser fra denne damen.

Kommer fvk til å støtte et brudd, eller vil de forsøke å overtale til en ny sjanse? Hensikten var å redde forholdet, men jeg kjenner at jeg ikke vil investere mer i det. Jeg og barna kommer til å få det mye bedre ved et brudd.

Anonymous poster hash: 60d24...39a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...