Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Har vært endel på Fornebu i det siste, men kunne trengt en miljøforandring :-) Er jo luksus å bli "lei" av strandlivet i Norge.. Bygdøy/huk er ikke aktuelt, for trangt om plassen. Utenom Bygdøy og Fornebu har jeg ikke vært så mye rundt, bortsett fra øyene - ikke aktuelt å dra dit. Så noen som har noe å anbefale, hvor du ikke må ligge med nesa opp i tærne på fremmede pga plassmangel.. Hvordan er det på Hvalstrand, noen som vet? Har bil. Håper på svar :-) Anonymous poster hash: a0584...1c2
Gulosten™ Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Lenge siden jeg var på Hvalstrand men da var det kjipt med mye rusk i vannet. Var på Kadettangen for noen uker siden, det var overraskende bra! Vannlekepark for litt større barn og deilig sand.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Er det det man kan se fra E18? Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: a0584...1c2
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Ja, jeg liker også Kdettangen. Anonymous poster hash: aa907...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå