Gå til innhold

Weekend tur, hvor ville du reist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tors-Søn.

Om du kunne velge? :)

Anonymous poster hash: d6846...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå? Et sted med snø :)

Skrevet

Reykjavik! Holdt på å bestille billetter i helgen, men ingen ville/kunne være med meg. Har vært der én gang før, men jeg har lyst til å oppdage mer i den byen, leie bil og kjøre utenfor byen (billig med leiebil, og det er vanskelig å kjøre feil, siden de stort sett bare har én hovedvei :P )

Og nå som varmen har herjet her hjemme vokser behovet for en nedkjøling i samme slengen ;)

Anonymous poster hash: a0bf8...de2
Skrevet

For oss blir det Aalborg, men det er pga pris osv.. Oslo kunne jeg faktisk tenkt meg i sommervarmen nå, ellers er Budapest ett høyt ønske for meg..

Hvis ikke pris spiller noen rolle, new York.. :-)

Anonymous poster hash: ce97c...759

Skrevet

Rekjavik har jeg veldig lyst til faktisk. Enten det el Barcelona, men vet ikke om det blir for knapp tid?

London vurderer jeg også, men kjekt å oppleve nye steder også :)

Noen som har vært i Krakow el Praha?

Hi :)

Skrevet

Rekjavik har jeg veldig lyst til faktisk. Enten det el Barcelona, men vet ikke om det blir for knapp tid?

Jeg stemmer på Reykjavik for deg! :P Island er magisk! :)

Jeg har vært i Krakow også. Kjempefin by, og så utrolig mye å se og oppleve. Men er det ikke veldig varm der nå? Jada, jeg er kanskje litt gira på avkjøling fremfor koking akkurat nå :P

Har du vært i Berlin eller Amsterdam? Jeg likte meg veldig godt der også, men da er det gjerne knapt med fire dager ;) 

Skrevet

Jeg stemmer på Reykjavik for deg! :P Island er magisk! :)

Jeg har vært i Krakow også. Kjempefin by, og så utrolig mye å se og oppleve. Men er det ikke veldig varm der nå? Jada, jeg er kanskje litt gira på avkjøling fremfor koking akkurat nå :P

Har du vært i Berlin eller Amsterdam? Jeg likte meg veldig godt der også, men da er det gjerne knapt med fire dager ;)

Hehe, godt mulig, men det stopper ikke meg :P hihi.

Ja, Island har jeg alltid drømt om altså. :)

Tyskland og Nederland er de eneste landene jeg overhodet ikke har interesse for, men sikkert fine byer :)

Skrevet

Barcelona, Berlin, Riga, Gdansk

Drar gjerne til Praha og Amsterdam igjen :)

Skrevet

Akkurat nå hadde det blitt en fjelltur i varme Norge, istedet for å sitte i "Syden" å fryse..

Hva vil du oppleve på turen din og Hva er målet?

Vil du feste, shoppe og oppleve litt kultur. Dublin, Newcastle, London.

Vil du være turist med stor T med fotoapparat og gode sko Paris, Den franske rivieraen, Roma, London, København.

Vil du slappe av og nyte, Nord Norge, eller ta fly Til en mindre by og lei bil...

Anonymous poster hash: f6e82...77c

Skrevet

Akkurat nå hadde det blitt en fjelltur i varme Norge, istedet for å sitte i "Syden" å fryse..

Vil du være turist med stor T med fotoapparat og gode sko Paris, Den franske rivieraen, Roma, London, København.

Vil du slappe av og nyte, Nord Norge, eller ta fly Til en mindre by og lei bil...

Målet er en blanding av avslapping, shopping og opplevelse :)

Skrevet

Jeg er ikke så bereist, men har vært en helgetur i Riga, det var kjempeflott, fikk med oss både burlesque show og en haug med shopping! :)

Har fått tur til Amsterdam i gave og driver og googler nå, gleder meg skikkelig!

Anonymous poster hash: 0b274...96b
Skrevet

Målet er en blanding av avslapping, shopping og opplevelse :)

Da ville jeg ha reist til Edinburgh, Biarritz ( Ryanair flyr til begge, men jeg tror du må innom London...) eller Tromsø/Bergen/Oslo/Trondheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...