Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Er gravid med nummer 2 nå og er i uke 27. Jeg kjenner liv hver dag, men jeg må virkelig kjenne etter... Med første barnet var det turning hele døgnet nesten... hor mye bevegelser burde man egentlig kjenne nå? hvor mye kjente/kjenner dere? Anonymous poster hash: ecf3f...579
Blomstogbier Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Kjente veldig mye akkurat i den perioden. Er du bekymret, dra til legen og spør om UL/ta privat ul? Men husk at babyer er forskjellige
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Du og jeg er i samme båt. Er i uke 28. Min lille er også rolig. Kjenner at hun snur seg og strekker seg men veldig lite spark. Tok det opp med jordmor og hun sa jeg måtte slappe av da det ikke var NOEN fasit på hvor kraftige bevegelser barnet lagde. Det viktigste var at barnet fulgte sitt bevegelsesmønster (samme tid hver dag og antall bevegelser) jeg har begynt å telle bevegelser i våkne perioder og det er over ti bevegelser på ti minutter som er helt normalt. Anonymous poster hash: 3398e...549
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 okei:-) jeg har ikke helt merket meg en mønster, men skal virkelig følge nøye med heretter....man blir jo bekymret, særlig når man hadde en helt annen opplevelse sist! Anonymous poster hash: ecf3f...579
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 okei:-) jeg har ikke helt merket meg en mønster, men skal virkelig følge nøye med heretter....man blir jo bekymret, særlig når man hadde en helt annen opplevelse sist! Anonymous poster hash: ecf3f...579 Kjenner følelsen. Min er våken hver morgen og etter hvert måltid. Jeg teller bevegelser når jeg har mulighet. Legger meg ned i ro og fred. Tar bare ti minutter og det er litt romstering. Jeg pleier også å ligge med magen bar for ofte ser jeg bevegelsen mer enn jeg føler den. Ser at magen bølger seg liksom. Anonymous poster hash: 3398e...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå